Du er helt sikkert ikke alene om det, Bosse. Der er sikkert en masse der perifirert hører lidt rock og blød metal meget gerne så at ham Johan overtog på fuld tid.
Personligt er jeg ikke den store fan af Volbeat, da det ikke rigtig siger mig noget og ofte er alt for banalt og ufarligt til at det kan sætte noget der minder om følelser igang i mig.
Men nok om dem. Immolation kom med den første single til deres nye plade igår, og det synes jeg at alle der har bare den mindste smule interesse i Dødsmetal skal tage en lytter til.
https://www.youtube.com/watch?v=dJDMVRMYgfISangen hedder Fostering the Divide, og hold da kæft jeg glæder mig til at pladen lander her om 6 dage!