Nej, der kan fandeme ikke herske nogen tvivl om, at det stadig holder! Cause of Death og Slowly We Rot er nogle af de bedste US death metal plader, der er lavet. Især førstnævnte er én af mine absolutte favoritter. Når det kommer til Slayer, så ligger Hell Awaits i toppen over de bedste thrash metal plader i min bog. Helt oppe sammen med plader som Bonded By Blood. Reign In Blood og i særdeleshed Show No Mercy er også fantastiske.
Det er bare to bands, der er blandt mine absolutte favoritter i hver deres genrer, selv om der godt nok også har været meget lort i blandt fra begge lejre.
Brøndby IF