Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er ked af det, hvis jeg lyder som en plade der er gået i hak...

... MEN!

Orms debut er... er... det absolutte VANVID! Stærkeste debutalbum i mange, mange år, og én af de fineste danske udgivelser i nyere tid. Jeg har ikke været så begejstret for et (for mig) nyt band, siden Gojira udkom med The Link.

Køb det før din nabo!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Bestilte mit eksemplar igår efter jeg fik hentet pladen på deres bandcamp. Absolut en stærk plade.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Den nye Body Count er virkelig fed. De har skruet et fedt album sammen, der både er tungt, hårdt og afvekslende.

Deres cover af Raining Blood er lige i skabet.

What`s the matter Harry?!
For øvrigt hele enig i, at Orms debut er helt fantastisk.
What`s the matter Harry?!
Body Count, god lir i de unge dage, Evil Dick, kkk bitch, stripper osv.
Har ikke hørt deres nyeste, måske man skulle give den en chance.
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Mere indhold efter annoncen
Annonce
https://www.youtube.com/watch?v=mEg4TKi3Los

Suffocation siger glædelig Påske med denne fromme hymne.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Suffocation er også fede, klart ét af mine favorit death metal bands. Effigy of the Forgotten er helt fænomenal.

Har for tiden været meget på NWOBHM, så lige nu står den på Angel Witch´ plade af samme navn. Det er altså lækkert.
Brøndby IF
Jeg har sat Pantera - Vulgar display og power, på.

Det er et af de bedste albums nogensinde. Alle sangene er hits.

Føj for satan det er godt.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Enig Halil, det er rigtig fedt.
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Vulgar Display of Power er den eneste Pantera plade jeg hører uden at bruge "næste nummer" knappen. Emminent plade.

Dagen i dag har stået på den nye skive fra Azarath "In Extremis", og Terrifier - Weapons of Thrash Destruction. Begge er rigtig fede skiver i hver deres genre.
(Azarath er polsk black/death, mens Terrifier, som albumnavnet antyder, er thrash af den nye skole med en fremragende produktion)

Og så skulle den nye Harlott-skive også snart være i hænde - den glæder jeg mig sgu til.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Annonce