Jeg er ked af det, hvis jeg lyder som en plade der er gået i hak...
... MEN!
Orms debut er... er... det absolutte VANVID! Stærkeste debutalbum i mange, mange år, og én af de fineste danske udgivelser i nyere tid. Jeg har ikke været så begejstret for et (for mig) nyt band, siden Gojira udkom med The Link.
Køb det før din nabo!
... MEN!
Orms debut er... er... det absolutte VANVID! Stærkeste debutalbum i mange, mange år, og én af de fineste danske udgivelser i nyere tid. Jeg har ikke været så begejstret for et (for mig) nyt band, siden Gojira udkom med The Link.
Køb det før din nabo!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi