Snak

Mere indhold efter annoncen
Kender faktisk intet til hverken SK eller Eddie, heldigvis ;-)

Anyway, jeg fortsætter med den lede black metal:


Immortal - At The Heart Of Winter
http://www.youtube.com/w…ure=related


De flotte gutter fra norden.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
De er jo lokale. Godt skåret mester. De gutter er der sgu gang i. Jeg synes de er fede fordi de ikke er hoppet direkte over i satanisme-grøften, hvilket der er mange på disse kanter der gør.
Satanisme er sgu også noget pjat.


Generelt set, tror jeg ikke, at der er ret mange black metal bands, hvis medlemmer er helt psykisk stabile.
Man må da have en eller andne helt fundamental brist for at spille sådan musik.

Os der hører det, er derimod helt normale, lol ;-)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Btw. hvad mener du med lokale - bor du i Norge?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Det rager mig hvad folk tror på, men jeg hader musik der er gennemsyret af religiøse budskaber. Essensen i rock og metal er at gøre op med det eksisterende. Det gør du ikke ved at hoppe over i den modsatte grøft og agitere lige så meget som dem du er imod.
Ydermere er satanisme blevet sindsyg poppet i mine øjne. Dimmu Borgir og deres videoer er et glimrende eksempel på, at man med stort opsatte produktioner, forsøger at forarge sig til nye fans. Det virker sikker på teenagere der leder efter grænsen, men jeg synes egentlig bare det er mere ynkelig, end det cutting edge.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Btw. hvad mener du med lokale - bor du i Norge? "

Jeg bor i Bergen.
Jeg tror at jeg har smidt den før, men en nyfortolkning af en klassiker med den kære Jorn Lande:

http://www.youtube.com/w…xBBbwSXODGc
""Btw. hvad mener du med lokale - bor du i Norge? "

Jeg bor i Bergen. "

Cool, så vil du nok sætte pris på, at jeg stadig er i det norske: Gorgoroth - Rebirth ;-)

Og som ateist er jeg da wnig i din betragtning af satanismen. Dimmu er godt nok også blevet feset på sine gamle dage.
Nej, det var bedre dengang fra Stormblåst-tiden.

Men generelt set har Norge jo produceret utroligt meget spændende indenfor metal-genren herunder:

Aion
Anesthesia
Borknagar
Burzum
Carpathian Forest
Cor Scorpii
Darkthrone (hvis man er til sådan noget)
Dimmu Borgir
Einherjer
Emperor
Gorgoroth
Green Carnation
Hagalaz Runedance
Isengard
Kampfar
Minas Tirith
Mortiis
Myrkgrav
Naglfar
Old Man´s Child
Satyricon
Wond
Wongraven
Windir

To name a few bands, jeg har eller står på to do listen ;-)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Jeg sidder lige og roder med en liste til I-Pod´en. Tror jeg hopper på cyklen hjem fra Stavanger i nat, men et hurtigt overslag siger mig, at der er mere end et par af de bands du har listet som godt kan sløjfes.
Jeg kører ud til Sotra, hvor vi har en hytte og slapper af et par dage. Så kan jeg lave en liste med noget jeg synes er anbefalelesesværdig, hvis du har lyst.
@Bosse

Tjek lige Dominus ud. Jeg ved ikke om du kender det. (Michael Poulsen fra Volbeat inden han solgte sin sjæl til halbal-djævelen). Alle sangene er fra "The first 9". Jeg kan godt li´ musik inden det bliver for velpoleret og mens det stadig er originalt. Gi´ det en chance og tilføj det til din playlist. Har hørt skiven en del på det sidste.

Final Journey - http://www.youtube.com/w…OBJBAtP5jmU

Next Living Obliging - http://www.youtube.com/w…TMgGD8ZCY34

Second Palace - http://www.youtube.com/w…jt-K9zpOBjE

The Crystal Demon - http://www.youtube.com/w…O19KIJS2bIY

edit: ringe lyd desværre
Annonce