Jeg giver det et lyt. Hvis det skal med på "den sorte enke" til Bergen, kræver jeg at det er en smule ærbart.
Snak
tors 6. maj 2010
@Bosse
Det vil da være fornemt, hvis jeg kunne lære lidt mere om den noske musikscene.
Men, jeg hører på ingen måde death, og jeg ser mig helst også fri for speed/power/thrash.
Men hvis du har noget frækt black, viking, pagan, folk, doom eller progressive - så er jeg frisk ;-)
Det vil da være fornemt, hvis jeg kunne lære lidt mere om den noske musikscene.
Men, jeg hører på ingen måde death, og jeg ser mig helst også fri for speed/power/thrash.
Men hvis du har noget frækt black, viking, pagan, folk, doom eller progressive - så er jeg frisk ;-)
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
tors 6. maj 2010
Du må da for helvede have lidt plads at rutte med på den tingest. Havde selv albummet liggende en lang stund inden jeg gik i gang med at lytte, men så kom der også gang i den.
Men youtube kvaliteten kan jeg høre halter ganske vildt desværre
Men youtube kvaliteten kan jeg høre halter ganske vildt desværre
tors 6. maj 2010
PS. Bosse, det må på ingen på være Darkthrone black metal eller i den genre.
Desuden har jeg skriver med stort set samtlige bands, jeg listede, så dem kan du roligt se bort fra.
Find hellere noget, jeg ikke kender :-)
Desuden har jeg skriver med stort set samtlige bands, jeg listede, så dem kan du roligt se bort fra.
Find hellere noget, jeg ikke kender :-)
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
tors 6. maj 2010
Jeg må sige, at jeg elsker den skramlede produktion på Dominus´ "View to the Dim" - det gør det lidt mere ondt :)
Jeg har i øvrigt lige lyttet til en del af det nye Deftones-album, som jeg synes lyder ganske interessant. Det er selvfølgelig ikke lige så hård metal som de onde norske bands, men det er nu tungt nok til mig.
Jeg har i øvrigt lige lyttet til en del af det nye Deftones-album, som jeg synes lyder ganske interessant. Det er selvfølgelig ikke lige så hård metal som de onde norske bands, men det er nu tungt nok til mig.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Redigerettors 6. maj 2010
@ Sheriffen
Jeg er selv mest til det melodiske, men jeg har involveret mig lidt heroppe på det seneste. Mit eneste krav til musik er egentlig er det er ærligt, frem for meget af det prætentiøse lort der er kommet frem (læs eks. Dimmu). Jeg skal se hvad jeg kan gøre. Jeg har en (måske) aftale med Øystein Brun i weekenden og det var egentlig deraf mit tilbud kom. Jeg tror han ligger tættere på dig smagsmæssigt, end jeg gør, og han har om nogen fingeren på pulsen.
Jeg er selv mest til det melodiske, men jeg har involveret mig lidt heroppe på det seneste. Mit eneste krav til musik er egentlig er det er ærligt, frem for meget af det prætentiøse lort der er kommet frem (læs eks. Dimmu). Jeg skal se hvad jeg kan gøre. Jeg har en (måske) aftale med Øystein Brun i weekenden og det var egentlig deraf mit tilbud kom. Jeg tror han ligger tættere på dig smagsmæssigt, end jeg gør, og han har om nogen fingeren på pulsen.
tors 6. maj 2010
Du mangler også Gehenna på din liste. De er så småt gået i graven, men lavede nogle fede sager i midten af halvfemserne:
http://www.youtube.com/w…gLVxSizkplM
http://www.youtube.com/w…ure=related
http://www.youtube.com/w…gLVxSizkplM
http://www.youtube.com/w…ure=related
tors 6. maj 2010
@Sheriff
Jeg gider ikke sidde og præsentere samtlige bands jeg måtte poste. Jeg antager at du selv kan søge på noget af det der lyder fedt. Hvis du mangler noget kan du give en lyd. Mange af skiverne er ikke længere i salg, men jeg har en god aftale med en ejer af en pladebutik som specialiserer sig i metal, og underground af en hver art i Bergen. Han kan sikker være behjælpelig hvis du er skivesamler.
Jeg gider ikke sidde og præsentere samtlige bands jeg måtte poste. Jeg antager at du selv kan søge på noget af det der lyder fedt. Hvis du mangler noget kan du give en lyd. Mange af skiverne er ikke længere i salg, men jeg har en god aftale med en ejer af en pladebutik som specialiserer sig i metal, og underground af en hver art i Bergen. Han kan sikker være behjælpelig hvis du er skivesamler.
Redigerettors 6. maj 2010
Merc
"Du må da for helvede have lidt plads at rutte med på den tingest. Havde selv albummet liggende en lang stund inden jeg gik i gang med at lytte, men så kom der også gang i den."
Det bliver et dødsridt hjem mod Bergen og videre til Sotra. Jeg håber at kunne skære en 4 timers tur ned til 3, ved at køre om natten, men jeg skal se hvad jeg kan gøre.
Det fede er at jeg har ordnet det så jeg kan pause musikken når jeg kører igennem tunneller. Der er ingenting der slår den lyd.
"Du må da for helvede have lidt plads at rutte med på den tingest. Havde selv albummet liggende en lang stund inden jeg gik i gang med at lytte, men så kom der også gang i den."
Det bliver et dødsridt hjem mod Bergen og videre til Sotra. Jeg håber at kunne skære en 4 timers tur ned til 3, ved at køre om natten, men jeg skal se hvad jeg kan gøre.
Det fede er at jeg har ordnet det så jeg kan pause musikken når jeg kører igennem tunneller. Der er ingenting der slår den lyd.