Dødsridt lyder ikke helt ved siden af... (Hehe jeg kunne lige forestille mig et Scorpions-nummer havde sneget sig med ved en fejltagelse!)
Snak
tors 6. maj 2010
@Bosse
Jeg er ikke generelt til melodisk metal, men lige netop melodisk black metal er top nice, hvis det ikke er for poppet.
Derfor er jeg også stor fan af Dimmus Stormblåst, som er han eneste gode album, men det er også helt igennem fremragende.
Resten er dog lort.
"Jeg har en (måske) aftale med Øystein Brun i weekenden og det var egentlig deraf mit tilbud kom. Jeg tror han ligger tættere på dig smagsmæssigt, end jeg gør, og han har om nogen fingeren på pulsen."
Kendte ham ikke af navn, så jeg googlede lige, men det er sgu da griner, at du skal mødes med ham :-D
Det må for Guds skyld bare ikke være Darkthrone Transylvanian Hunger black - for det er simpelthen så ondt, at selv jeg bliver angst.
Jeg er ikke generelt til melodisk metal, men lige netop melodisk black metal er top nice, hvis det ikke er for poppet.
Derfor er jeg også stor fan af Dimmus Stormblåst, som er han eneste gode album, men det er også helt igennem fremragende.
Resten er dog lort.
"Jeg har en (måske) aftale med Øystein Brun i weekenden og det var egentlig deraf mit tilbud kom. Jeg tror han ligger tættere på dig smagsmæssigt, end jeg gør, og han har om nogen fingeren på pulsen."
Kendte ham ikke af navn, så jeg googlede lige, men det er sgu da griner, at du skal mødes med ham :-D
Det må for Guds skyld bare ikke være Darkthrone Transylvanian Hunger black - for det er simpelthen så ondt, at selv jeg bliver angst.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
Redigerettors 6. maj 2010
Merc
"Dødsridt lyder ikke helt ved siden af... (Hehe jeg kunne lige forestille mig et Scorpions-nummer havde sneget sig med ved en fejltagelse!)"
Det ville sikket gøre det bogstaveligt. Prøv at se gutterne fra CSI regne den ud. "Hjerteslag ved Klaus Meine"
Jeg kører på det her: http://www.diseno-art.co…9_Dark.html
Overraskelser frabedes.
Jeg skal bo på Djursland i sommerferien, har du tid til en øl?
"Dødsridt lyder ikke helt ved siden af... (Hehe jeg kunne lige forestille mig et Scorpions-nummer havde sneget sig med ved en fejltagelse!)"
Det ville sikket gøre det bogstaveligt. Prøv at se gutterne fra CSI regne den ud. "Hjerteslag ved Klaus Meine"
Jeg kører på det her: http://www.diseno-art.co…9_Dark.html
Overraskelser frabedes.
Jeg skal bo på Djursland i sommerferien, har du tid til en øl?
tors 6. maj 2010
@Bosse
Ja, ud fra de længden af de slingrende bremsespor kan de regne ud at allerede ved introfløjteriet til "Wind of Change" gik det galt...
(Jeg ved intet om motorcykler, men den ser "vild"(?) ud!). BLACK!
Jeg er bestemt klar på en øl til den tid, hvis vi kan få det til at passe sammen.
Ja, ud fra de længden af de slingrende bremsespor kan de regne ud at allerede ved introfløjteriet til "Wind of Change" gik det galt...
(Jeg ved intet om motorcykler, men den ser "vild"(?) ud!). BLACK!
Jeg er bestemt klar på en øl til den tid, hvis vi kan få det til at passe sammen.
tors 6. maj 2010
Sheriffen.
Hvad syntes du om Keep of Kalessin.
De er fra Norge, og ikke på din liste.
http://www.youtube.com/w…ure=related
Hvad syntes du om Keep of Kalessin.
De er fra Norge, og ikke på din liste.
http://www.youtube.com/w…ure=related
AaB
Bayern München
AC Milan
Redigerettors 6. maj 2010
@Merc
Topfarten med nye potter ligger omkring 270, så det er den let hårdere mellemvare.
Jeg skal giftes i DK, men hvis du er frisk på en øl i en af de 2 uger jeg er der, kan vi sikkert finde ud af det.
Topfarten med nye potter ligger omkring 270, så det er den let hårdere mellemvare.
Jeg skal giftes i DK, men hvis du er frisk på en øl i en af de 2 uger jeg er der, kan vi sikkert finde ud af det.
tors 6. maj 2010
Så når du jo nærmest ikke tænde for musikken.
Tillykke med brylluppet! Big big decision! En lidt anden playlist påkrævet til den lejlighed. Hvornår skal det stå?
Tillykke med brylluppet! Big big decision! En lidt anden playlist påkrævet til den lejlighed. Hvornår skal det stå?
tors 6. maj 2010
23 Juli... Det er noget være noget. Jeg har endnu ikke truffet en beslutning i mit liv og nu det her.
tors 6. maj 2010
En sjov lille anekdote er, at da jeg fortalte min forlovede, at jeg havde tegnet en forsikring på mig til hende og hendes unge, spurgte hun om jeg måske kunne få cyklen til at køre lidt hurtigere. Godt at vide at man er elsket.