Snak

Mere indhold efter annoncen
Klaus Meine... hvordan laver man en smiley der brækker sig?
Jeg vil nu gerne medgive, at stilen var kikset - ligesom stort set alle tyske heavy-bands fra 80érne. Alle sammen lignede meget deres inspirationskilder fra USA og England, men håret skulle være fra bundesligaen, og lædertøjet skulle være fra en homoerotisk pornofilm. Men det havde nu også et eller andet sted sin charme..
Husk at drikke vand!
"Jeg vil nu gerne medgive, at stilen var kikset - ligesom stort set alle tyske heavy-bands fra 80érne. Alle sammen lignede deres inspirationskilder fra USA og England, men håret skulle være fra bundesligaen, og lædertøjet skulle være fra en homoerotisk pornofilm. Men det havde nu også et eller andet sted sin charme.."

Er det en kontaktannonce?
Absolut ikke. Men jeg havde nok ikke sagt nej, hvis det var Klaus Meine, der svarede på den.
Husk at drikke vand!
KLAMT!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Chainsaw

"vad syntes du om Keep of Kalessin.
De er fra Norge, og ikke på din liste.

http://www.youtube.com/w…ure=related "


I det store hele, synes jeg det er frygteligt :-)

Det er simpelthen for larmende imo.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Jeg har smidt noget musik på fra Norges mest sympatiske kunstner:

Burzum - Ansuzgardaraiwô
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Efter mange års tilløb har jeg endelig fået billet til Sweden Rock Festival:

http://3.bp.blogspot.com…2010_wm.jpg

Ikke nogen dårlig bandliste, hvis man er til 80´er heavy. Guns N Roses, Aerosmith, Gary Moore, Slayer, W.A.S.P., Cinderella, RATT, U.D.O., Stratovarius. Det bliver rigtig stort.
Husk at drikke vand!
Det ser nu helt ok ud.

Jeg gad især godt se Opeth.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
MBK


Fuck hvor er jeg bare pisse misundelig på dig.....
Barca medløber fan siden '91
Annonce