Klaus Meine... hvordan laver man en smiley der brækker sig?
Snak
Redigerettors 6. maj 2010
Jeg vil nu gerne medgive, at stilen var kikset - ligesom stort set alle tyske heavy-bands fra 80érne. Alle sammen lignede meget deres inspirationskilder fra USA og England, men håret skulle være fra bundesligaen, og lædertøjet skulle være fra en homoerotisk pornofilm. Men det havde nu også et eller andet sted sin charme..
Husk at drikke vand!
tors 6. maj 2010
"Jeg vil nu gerne medgive, at stilen var kikset - ligesom stort set alle tyske heavy-bands fra 80érne. Alle sammen lignede deres inspirationskilder fra USA og England, men håret skulle være fra bundesligaen, og lædertøjet skulle være fra en homoerotisk pornofilm. Men det havde nu også et eller andet sted sin charme.."
Er det en kontaktannonce?
Er det en kontaktannonce?
tors 6. maj 2010
Absolut ikke. Men jeg havde nok ikke sagt nej, hvis det var Klaus Meine, der svarede på den.
Husk at drikke vand!
man 10. maj 2010
@Chainsaw
"vad syntes du om Keep of Kalessin.
De er fra Norge, og ikke på din liste.
http://www.youtube.com/w…ure=related "
I det store hele, synes jeg det er frygteligt :-)
Det er simpelthen for larmende imo.
"vad syntes du om Keep of Kalessin.
De er fra Norge, og ikke på din liste.
http://www.youtube.com/w…ure=related "
I det store hele, synes jeg det er frygteligt :-)
Det er simpelthen for larmende imo.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
man 10. maj 2010
Jeg har smidt noget musik på fra Norges mest sympatiske kunstner:
Burzum - Ansuzgardaraiwô
Burzum - Ansuzgardaraiwô
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
man 10. maj 2010
Efter mange års tilløb har jeg endelig fået billet til Sweden Rock Festival:
http://3.bp.blogspot.com…2010_wm.jpg
Ikke nogen dårlig bandliste, hvis man er til 80´er heavy. Guns N Roses, Aerosmith, Gary Moore, Slayer, W.A.S.P., Cinderella, RATT, U.D.O., Stratovarius. Det bliver rigtig stort.
http://3.bp.blogspot.com…2010_wm.jpg
Ikke nogen dårlig bandliste, hvis man er til 80´er heavy. Guns N Roses, Aerosmith, Gary Moore, Slayer, W.A.S.P., Cinderella, RATT, U.D.O., Stratovarius. Det bliver rigtig stort.
Husk at drikke vand!
man 10. maj 2010
Det ser nu helt ok ud.
Jeg gad især godt se Opeth.
Jeg gad især godt se Opeth.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]