Snak

Mere indhold efter annoncen
@Sheriffen

Dødsmetal er godt nok ikke lige mig, men det er fint, at der er lidt for enhver smag, selvom det primært er en nostalgi-festival.

Fandt lige den komplette liste:

http://c3.ac-images.mysp…b2aec9e.jpg

Mayhem og Skyclad kommer også, men du er vel ikke til black og folk :-)
Husk at drikke vand!
@powers

Forståeligt :-) Jeg har også været grøn af misundelse, når mit koncertslæng år efter år har draget mod Sweden Rock Festival med den ene fantastiske bandliste efter den anden, mens jeg selv måtte sidde derhjemme og læse til eksamen.
Husk at drikke vand!
¨@MBK

Folk der hører dødsmetal fejler også noget helt fundamentalt :-)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@Sheriffen

Sandt :-) Nu huskede jeg godt nok Opeth som et dødsmetal-band, men efter at have fundet et par sange med dem må jeg sige, at det faktisk er udemærket, så det er bestemt et af de bands, jeg vil overveje at tage med på programmet. Det er også er en af de gode ting ved sådanne festivaler - ens horisont bliver udvidet en del.
Husk at drikke vand!
Åkerfeldt dør en smule hver gang Opeth kaldes dødsmetal ;-)


Opeth har lavet noget meget tungt musik, men ligeledes finder vi numre som:

Windowpane - et af mine fav Opeth numre
http://www.youtube.com/w…0UxS6r49OlY

Face og Meldinda
http://www.youtube.com/w…qV1Fe9de0dA


Hope Leaves
http://www.youtube.com/w…7KjOhoH0dY4

Benighted
http://www.youtube.com/w…jDIIGsf-i_g

To Bid you farewell
http://www.youtube.com/w…2frjwvDQg5I



I den anden ende:

Circle of the Tyrants
http://www.youtube.com/w…n4rvWr2dw1k


Opeth-The Leper Affinity
http://www.youtube.com/w…z6OzPzoYhzU


Opeth-Godheads lament
http://www.youtube.com/w…xzXbsN0Mx9k


Derudover har vi jo alt det i midten, der er ganske nydeligt :-)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nokturnal Mortum - Autodafe-Barbarians Dreams

http://www.youtube.com/w…GNyuBOimBuo
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Ronnie James Dio er død...
Lets face it, comedy is a dead art form. Tragedy, now that is funny...
Ja sørgeligt......Ronnie James Dio var fandeme "one of a kind" Sindssyg god stemme!
Barca medløber fan siden '91
Ikke mere Fredags Dio til børnene :-(
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Ubeskrivelig trist. Hans indflydelse på hård rock og heavy metal er enestående.


Til ære for kongen:

Rainbow - Long Live Rock N Roll
Husk at drikke vand!
Annonce