Trist en fed sanger er borte.........Rainbow og nummeret Stargazer står for mig som et af de fedste numre der nogensinde er blevet indspillet ren verdensklasse.........
Det er sgu en trist nyhed. Dio er en af metalhistoriens største navn, og numre som
Rainbow in the Dark Hly Diver Children of the Sea Heaven and Hell M.v.
Bliver jeg aldrig træt af.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
Hellbent for cooking-The heavy metal cookbook...en kogebog ligefrem ja ja hvorfor ik...nu er den ihvertfald bestilt så bliver det spændende at se om der er noget lækkert imellem......ja ja Kreator Mille veganer-ret og en Obituary og en Anthrax-ret lyder spændende..........
Selvom det meste 80´er-bandsene udgiver i dag er noget hø, så synes jeg, Accepts to nye singler holder et pænt niveau. Klassisk Accept-lyd uden at det lyder som et ripoff fra bagkataloget. Selv uden Udo kan deres kommende album ikke undgå at blive forbandet fedt.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]