Synes sgu Gojiras seneste plade ´´The Way of All Flesh´´ er genial, er normalt ikke så meget til den stil inden for metal, men synes den her plade er suveræn og gennemført.
Gojira - Toxic Garbage Island
http://www.youtube.com/w…K0ykstfcOVs
Gojira - Toxic Garbage Island
http://www.youtube.com/w…K0ykstfcOVs
Brigate Brigate Gialloblù!
Forza Hellas Verona!
http://www.youtube.com/watch?v=zzDp8igbZh0&feature=related