Snak

Mere indhold efter annoncen
Hmmmm hmmm der er sgu da meget god knald på den nye Soulfly ikke dårligt.....
LET THE METAL FLOW..............
Bury Tomorrow - Confessions

Læner sig kraftigt op ad Killswitch Engage, klart et lyt værd hvis man er til den genre (Metalcore)

http://www.youtube.com/w…RrvMTC2zU0Y



Betraying The Martyrs - Out of Egypt

Minder en hel del om Dagoba, halvsymfonisk black/metalcore band.

http://www.youtube.com/w…Gb5X72TdZSY


Og vi afslutter med:



The Black Dahlia Murder - A Vulgar Picture

Melo-death / Deathcore.

http://www.youtube.com/w…TyvhabRovF8
"Only once in my life have I felt like I needed a psychiatrist. I was looking at Yuri Zhirkov, but all I could see was a rib-eye steak. Perfectly grilled, juicy, smoking, medium rare. I looked him in the eye and suddenly I was starving." Ancelotti
Øv hvor gad jeg godt være på vej til Prag nu.

Planen var at vi skulle fire gutter afsted til Sonisphere, men pga. elendige planlægningsevner endte med det med arbejde hele dagen i dag, samt i morgen
[b]Visca el Barça i Visca Catalunya!![/b] VVV
Spil er sgu af og til en fantastisk kilde til at opdage musik på. Dette fremragende nummer var tilfældigvis på en setlist i Rock Band 2 den anden dag.

http://www.youtube.com/w…ure=related

Den er jeg sgu blevet ret glad for, og har så selvfølgelig kigget på ´related´

"More than meets the eye" og "Sins of Omission" er heller ikke dårligt.
\"He walked in like he owned the place. Which suggested he probably did.\" - Jack Slate
Yepper gode gamle Testament,dem bliver man aldrig trætte af.....men nu til noget helt andet,jeg hører jungletrommer buldre løs om en ny skive fra Forbidden skulle være på vej...ikke dårligt ....FORBIDDDEN EVVVVVVVVIIIIIIIILLLLLLLLLL........

Nå ja og en fra Atheist.......spændende...........
LET THE METAL FLOW..............
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Rygterne vil have, at Esben "Esse" fra As We Fight skifter til HateSphere, som i mine beskedne øjne er Danmarks bedste ´tal band ;-) fed! Selvom Joller gjorde det fornuftigt, så kan Esben langt mere end både ham og Bredahl i sin tid (blasfemi?). Glæder mig vildt til deres tur nu en gang rammer Danmark.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Har smidt tre af de bedste BM-skiver på nogensinde i en stor dejlig ´shuffling´:

At the Heart of Winter
Nemisis Divina
Goat Horns
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@Bosse1983


Bosse, er du gået på sommerferie, eller har du snart tænkt dig at skrive noget konstruktivt om norsk black metal? ;-)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Så er der bestilt en masse nyt dø´ mædl.

Severe Torture ~ Slaughtered
Necronomicon ~ Return of the Witch
Aeon ~ Path of Fire
Grave ~ Burial Ground

Og så har jeg endda ikke fået bestilt Misery Index´s nye "Heirs to Thievery".
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
@CH


Skal du ikke snart blive voksen og joine the dark side, istedet for alt det død-pjat? ;-)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce