Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg smed faktisk ca. 100 Cd´er ud igår, deriblandt en Immortal udgivelse. [jeg burde selvfølgelig havde forsøgt at afsætte dem billigt på internettet, men der er intet posthus i nærheden, så jeg bliver nemt lidt doven].

Jeg kunne leve højt på at vide, at en eller anden muslim [altså, det er typisk dem der rodder lossepladsen igennem, så snart folk smider noget. Ihf. hér], får fisket den op, og smidt den på ghettoblasteren.

For the record, så har jeg dog bl.a. stadiget noget Marduk liggende, hvis jeg skulle få lyst til noget svartmetal.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
edit: haha, nevermind - læste det som madtråden..
Uha da da faldt lige over gode gamle Solstice og deres fede skive Pray...og det har intet at gøre med de der briter der kalder sig det samme,eller hvor fanden de nu er fra............

Og minsandten om der ikke er jule Thrash tamtam Kreator-Exodus-Death Angel i Amager Bio ,hvis jeg ikke husker helt galt.

LET THE METAL FLOW..............
Hvilken udgivelse med immortal er det? Normalt vil der være dødsstraf for den synd???
Juve Metal Mad Øl Quinder
Nu ved jeg ikke, om det falder ind under metal-kategorien (og om det har været nævnt tidligere), men Danzig er netop kommet med et nyt album. Umiddelbart er det ikke verdens fedeste, men det kan da være, at det lige kræver et par gennemlytninger, før det hænger ved...
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Enig, det er perverst at smide Immortal ud - især hvis det er Pure Holocaust eller At the Heart of Winter.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Dog ikke. Blizzard Beasts.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Jeg synes ikke Danzig har lavet noget godt siden.. Ja starten af 90erne. De sidste mange plader har været en anden stil end det jeg normal forbinder med Danzig og kan ikke li´ den måde han synger på i det ´´nye´´.

Det helt nye album har jeg dog ikke hørt, men er det samme stil som de seneste udgivelser køber jeg helt sikkert ikke albummet.

Brigate Brigate Gialloblù! Forza Hellas Verona! http://www.youtube.com/watch?v=zzDp8igbZh0&feature=related
Har nu fået lyttet det nye Danzig album igennem, og er sgu ikke imponeret, det er stadig langt fra deres 3 første suveræne albums. Det er lidt mere old school Danzig end deres seneste albums, men synes stadig det er lidt tamt.

Fik samtidig Onslaughts seneste album Killing Peace ind af døren. Hold kæft! det er fedt, noget af det fedeste old school trash metal jeg har hørt til dato.
Brigate Brigate Gialloblù! Forza Hellas Verona! http://www.youtube.com/watch?v=zzDp8igbZh0&feature=related
KORN er tilbage.

Koncert fra en kornmark(!) streames mandag i Europa:

http://www.youtube.com/u…O7sI3tAEFDI

Ny single er meget fed:

http://www.youtube.com/u…JxG--QrKMAw
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Annonce