"Only once in my life have I felt like I needed a psychiatrist. I was looking at Yuri Zhirkov, but all I could see was a rib-eye steak. Perfectly grilled, juicy, smoking, medium rare. I looked him in the eye and suddenly I was starving." Ancelotti
Snak
søn 18. jul 2010
Contractor
Er buddy med forsangeren(som forøvrigt er trommeslager i Pitchblack), det udemærket men kunne være bedre. Mugshot er federe........
Er buddy med forsangeren(som forøvrigt er trommeslager i Pitchblack), det udemærket men kunne være bedre. Mugshot er federe........
Did he say making fuck?
søn 18. jul 2010
Sjovt, blev introduceret til dem af en kollega der også kender en fra bandet...
http://www.youtube.com/w…5ap3sIaLNYM
Ganske sjovt klip, sejeste munk ever!
http://www.youtube.com/w…5ap3sIaLNYM
Ganske sjovt klip, sejeste munk ever!
"Only once in my life have I felt like I needed a psychiatrist. I was looking at Yuri Zhirkov, but all I could see was a rib-eye steak. Perfectly grilled, juicy, smoking, medium rare. I looked him in the eye and suddenly I was starving." Ancelotti
man 19. jul 2010
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
man 19. jul 2010
Sikke nogle tunge navne, som Billetnet har valgt at kategorisere som "Hard Rock/Metal".
http://www.billetnet.dk/…ock%2FMetal
Man ved ikke, om man skal grine eller græde..
http://www.billetnet.dk/…ock%2FMetal
Man ved ikke, om man skal grine eller græde..
Husk at drikke vand!
man 19. jul 2010
Rasmus Seebach er da heavy!
"Only once in my life have I felt like I needed a psychiatrist. I was looking at Yuri Zhirkov, but all I could see was a rib-eye steak. Perfectly grilled, juicy, smoking, medium rare. I looked him in the eye and suddenly I was starving." Ancelotti
tirs 20. jul 2010
Rasmus Seebach er en beskidt svans.
NNokturnal Mortum - Unholy Orathania
http://www.youtube.com/w…VA_IWmvDZko
Det bedste ukrainske black metal til dags dato, hvilket ikke siger så lidt, når bandet er i skarp konkurrence med Drudkh.
NNokturnal Mortum - Unholy Orathania
http://www.youtube.com/w…VA_IWmvDZko
Det bedste ukrainske black metal til dags dato, hvilket ikke siger så lidt, når bandet er i skarp konkurrence med Drudkh.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
fre 23. jul 2010
Fandt lige gode gamle Invocator frem Weave the apocalypse....det er jo rendyrket mesterhak....også nærmer Gojira sig jo Loppen...uha uha tråd og kebab godt med chilli på,hvad mere kan man ønske sig.........nåja et par håndfulde kolde.
LET THE METAL FLOW..............
søn 8. aug 2010
Har lige genopdaget Solefald, det er på trods af finurlig sangopbygning pissefedt. Har lige Generet naboerne med The Linear Scaffold. Nu står den på Opeth albummet Morningrise......Det er så hamrende lækkert.
Sgu meget rart at smutte tilbage til 90èrne engang imellem.
Sgu meget rart at smutte tilbage til 90èrne engang imellem.
Did he say making fuck?