Snak

Mere indhold efter annoncen
Psy:code

Dansk band, ikke helt dårligt...

http://www.youtube.com/w…4nTODZTN78M

"Only once in my life have I felt like I needed a psychiatrist. I was looking at Yuri Zhirkov, but all I could see was a rib-eye steak. Perfectly grilled, juicy, smoking, medium rare. I looked him in the eye and suddenly I was starving." Ancelotti
Contractor

Er buddy med forsangeren(som forøvrigt er trommeslager i Pitchblack), det udemærket men kunne være bedre. Mugshot er federe........
Did he say making fuck?
Sjovt, blev introduceret til dem af en kollega der også kender en fra bandet...

http://www.youtube.com/w…5ap3sIaLNYM

Ganske sjovt klip, sejeste munk ever!
"Only once in my life have I felt like I needed a psychiatrist. I was looking at Yuri Zhirkov, but all I could see was a rib-eye steak. Perfectly grilled, juicy, smoking, medium rare. I looked him in the eye and suddenly I was starving." Ancelotti
En gang hygge melodisk pagan:

SuidAkrA - The IXth Legion
http://www.youtube.com/w…qz8EfkS4KK0
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Sikke nogle tunge navne, som Billetnet har valgt at kategorisere som "Hard Rock/Metal".

http://www.billetnet.dk/…ock%2FMetal

Man ved ikke, om man skal grine eller græde..
Husk at drikke vand!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Rasmus Seebach er da heavy!
"Only once in my life have I felt like I needed a psychiatrist. I was looking at Yuri Zhirkov, but all I could see was a rib-eye steak. Perfectly grilled, juicy, smoking, medium rare. I looked him in the eye and suddenly I was starving." Ancelotti
Rasmus Seebach er en beskidt svans.


NNokturnal Mortum - Unholy Orathania
http://www.youtube.com/w…VA_IWmvDZko

Det bedste ukrainske black metal til dags dato, hvilket ikke siger så lidt, når bandet er i skarp konkurrence med Drudkh.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Fandt lige gode gamle Invocator frem Weave the apocalypse....det er jo rendyrket mesterhak....også nærmer Gojira sig jo Loppen...uha uha tråd og kebab godt med chilli på,hvad mere kan man ønske sig.........nåja et par håndfulde kolde.
LET THE METAL FLOW..............
Har lige genopdaget Solefald, det er på trods af finurlig sangopbygning pissefedt. Har lige Generet naboerne med The Linear Scaffold. Nu står den på Opeth albummet Morningrise......Det er så hamrende lækkert.

Sgu meget rart at smutte tilbage til 90èrne engang imellem.
Did he say making fuck?
Er der nogen der har hørt nogle numrer fra Maiden´s nye plade? Først her for nylig jeg fandt ud af at den var ved at være releaseklar.
\"He walked in like he owned the place. Which suggested he probably did.\" - Jack Slate
Annonce