Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tænkte det nok.

Så vil jeg beklage mit lille udfald og sørge for at ramme de rigtige sider næste gang.
FCB
Det er dog en serie der fortjener at blive nævnt en ekstra gang, er netop blevet færdig med at gense sæson 2. For helvede hvor er det en god serie. Største ulempe er at man efterfølgende på ingen måde kan tage alle NCIS, CSI, etc.. serierne seriøst. (ikke at man kunne det i forvejen)
Ang. The Wire, ved nogen så om der er nogle butikker der sælger sæson 1? Gider ikke bestille gennem nettet, og vente på den kommer...
Ronaldo > Messi You gotta love Messi, when Pepe isn't around.
Zlatan doesn\'t do auditions
(V)(o,,o)(V) Wooop Wooop
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Du tog den mest up-votede kommentar fra det youtube klip og c/p´ede det... nice one...
Duhh.. Godt opdaget Sherlock.
Jeg skrev det ikke fordi jeg opdagede det ved hjælp af mine vilde evner ved computeren, jeg skrev det fordi det godt nok er sølle ikke at gide finde på jokes selv, men bare kopiere den mest populære fra det link direkte og tage det som sit eget.
I det mindste kunne du gøre opmærksom på at det var et sjovt citat fra youtube.

FØJ!
@Daniel V.

Hold da helt op..

Du er da en klovn af rang, der tilsyneladende enten er seksuelt frustreret eller går i alt for små sko.

Iøvrigt har jeg da på INTET tidspunkt sagt at jeg selv har fundet på den.

Tag dine frustrationer udover en anden.

On topic:

De nyeste afsnit af Futurama er sgu helt fantastiske. (Efter så lang en pause var der dog også store forventninger ;-) )
Hvorfor har jeg ikke set Dexter før nu? Det er jo GE NI ALT!
Annonce