Det er dog en serie der fortjener at blive nævnt en ekstra gang, er netop blevet færdig med at gense sæson 2. For helvede hvor er det en god serie. Største ulempe er at man efterfølgende på ingen måde kan tage alle NCIS, CSI, etc.. serierne seriøst. (ikke at man kunne det i forvejen)
Jeg skrev det ikke fordi jeg opdagede det ved hjælp af mine vilde evner ved computeren, jeg skrev det fordi det godt nok er sølle ikke at gide finde på jokes selv, men bare kopiere den mest populære fra det link direkte og tage det som sit eget. I det mindste kunne du gøre opmærksom på at det var et sjovt citat fra youtube.