Altid dejligt med personlige fornærmelser, klasse.
Snak
tirs 6. sep 2011
Første, anden og fjerde sæson er gode i Dexter. Tre og fem - not so much. Sæson 6 begynder i øvrigt 2. oktober.
BERLUSCONI PEZZO DI MERDA!
tirs 6. sep 2011
Jeg stoppede med Dexter i 3. sæson, for at give det en chance i 4. men jeg synes at det simpelthen blev alt for ensformigt.
tirs 6. sep 2011
Sæson 3 er ganske rigtigt lidt mindre god end de to første, men 4 er til gengæld rigtig fed, synes jeg. Trinity er en cool "bad guy".
tirs 6. sep 2011
Følger alt for mange serier. men en fin top 10 vil jeg da godt lige lave
1: Californication
2: Psych
3: Suits
4: House
5: Chuck
6: Game Of Thrones
7: Justified
8: Entourage
9: Archer(bedste animerede show ever)
10: Community
Okay lidt løs top 10, men gider ikke rette i den.
Serier der ikke kører længere, men som man i mine øjne SKAL se.
Scrubs
Sopranos
Seinfeld
X Files
1: Californication
2: Psych
3: Suits
4: House
5: Chuck
6: Game Of Thrones
7: Justified
8: Entourage
9: Archer(bedste animerede show ever)
10: Community
Okay lidt løs top 10, men gider ikke rette i den.
Serier der ikke kører længere, men som man i mine øjne SKAL se.
Scrubs
Sopranos
Seinfeld
X Files
Elsker at blogge, og debattere om fodbold.
http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.
ons 7. sep 2011
Hvad er der egentlig sket med Game of Thrones? Fantastisk serie, men behøver vi virkelig at vente så længe på den nye sæson, hvis den overhovedet kommer.
"Bare tanken om fire skridt tilbage og et til siden for så at trække op i shorts så man kan se musklerne, og til sidst at sparke bolden alle andre steder hen end i mål - Priceless".
ons 7. sep 2011
De gik først i gang med at filme efter første afsnit havde fået en pæn modtagelse. Anden sæson (anden bog) starter vist til januar.
ons 7. sep 2011
Den kommer skam, men sådan er det med mange serier der ikke er på 24 afsnit. Det føles som uendelig ventetid fordi en sæson kun varer lige knap 2½ måned, og så skal man vente 10 måneder igen før det begynder.
Elsker at blogge, og debattere om fodbold.
http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.
ons 7. sep 2011
Breaking Bad og Wilfred vil jeg gerne give thumbs up.
Jeg ved ikke om den er blevet nævnt før, men i forbindelse med NFL snart starter, kan jeg anbefale The League. Den handler om 5 gutter der spiller fantasy football og det er noget de går max op i. Der kommer nye afsnit til oktober!
Ellers har jeg for noget tid siden set Day Break. En IMDB kommentar der meget fint beskriver serien " "Groundhog day" meets "24" ". Jeg var ret godt underholdt
Jeg ved ikke om den er blevet nævnt før, men i forbindelse med NFL snart starter, kan jeg anbefale The League. Den handler om 5 gutter der spiller fantasy football og det er noget de går max op i. Der kommer nye afsnit til oktober!
Ellers har jeg for noget tid siden set Day Break. En IMDB kommentar der meget fint beskriver serien " "Groundhog day" meets "24" ". Jeg var ret godt underholdt