tak for svaret hævneren. Der blev man lidt klogere.
10 måneder er også lang tid at vente. For mig ihvertfald..
"Bare tanken om fire skridt tilbage og et til siden for så at trække op i shorts så man kan se musklerne, og til sidst at sparke bolden alle andre steder hen end i mål - Priceless".
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Efter et brag af en afslutning var der RIGTIGT meget at leve op til, og som jeg ser det levede det første afsnit af 4.sæson ikke helt op til forventningerne.
Jeg er enig, jeg fløj gennem de 10 GoT afsnit og ville ha mere, så du kunne gøre som mig; jeg købte de fire første bøger i serien (der kommer en 5. snart).
De koster ingenting, købte dem for 150 kr, og selvom man kender historien i første bog er den stadig rigtig god, så glæder mig til at komme længere ind i serien.
Jeg købte mine hos CDON.COM for 150-180,- + fragt jeg kan se at de er lidt dyrere i dag (210) for et boxset med de 4 første i serien. http://cdon.dk/b%C3%B8ge…et-13598949