Snak

Mere indhold efter annoncen
Oh Yeah! The League er fantastisk sjov. Har lige genset de to sæsoner her op til NFL sæsonen.
Elsker at blogge, og debattere om fodbold. http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.
tak for svaret hævneren. Der blev man lidt klogere.

10 måneder er også lang tid at vente. For mig ihvertfald..
"Bare tanken om fire skridt tilbage og et til siden for så at trække op i shorts så man kan se musklerne, og til sidst at sparke bolden alle andre steder hen end i mål - Priceless".
Jeg har i mange år været fanger af The Shield, som ikke ligner noget som helst andet i TV. Igennem det er jeg også ret bidt af Sons Of Anarchy.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Nogen der har fået set noget fra sæson 4 af SOA?
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Jeg har fået hentet afsnittet, og ser det når jeg kommer fra arbejde.

Men lige nu.. Nej, desværre
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha, Wilfred er så gennemført cool.

http://www.youtube.com/w…pflXlaBGGig
Zlatan doesn\'t do auditions
Har fået set Sons of Anarchy sæsonåbneren nu.

Efter et brag af en afslutning var der RIGTIGT meget at leve op til, og som jeg ser det levede det første afsnit af 4.sæson ikke helt op til forventningerne.

@ Mero

Jeg er enig, jeg fløj gennem de 10 GoT afsnit og ville ha mere, så du kunne gøre som mig; jeg købte de fire første bøger i serien (der kommer en 5. snart).

De koster ingenting, købte dem for 150 kr, og selvom man kender historien i første bog er den stadig rigtig god, så glæder mig til at komme længere ind i serien.
Hvor købte du bøgerne henne, Daniel V?
Jeg købte mine hos CDON.COM for 150-180,- + fragt
jeg kan se at de er lidt dyrere i dag (210) for et boxset med de 4 første i serien.
http://cdon.dk/b%C3%B8ge…et-13598949

Annonce