Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er ret sikker på Californication vender tilbage i første uge af Januar.

Det er aaaaalt for lang tid, men det er virkelig en af de bedste TV-Serier nogensinde. I hvert fald hvis man går op i hvor godt skrevet serierne er, som jeg gør. Det er virkelig topklasse, og jeg håber den serie fortsætter længe endnu.
Elsker at blogge, og debattere om fodbold. http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.
"Det er aaaaalt for lang tid, men det er virkelig en af de bedste TV-Serier nogensinde. I hvert fald hvis man går op i hvor godt skrevet serierne er, som jeg gør. Det er virkelig topklasse, og jeg håber den serie fortsætter længe endnu."

Bullshit. Jeg vender tilbage med en uddybning.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Men for lige at fastslå: Bullshit!
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Jo, den starter d. 8. januar.

Jeg læste blot, at sæson 5 "will take place soon after Hank´s bio-pic Fucking and Punching has been released and his fame and fortune has reached new heights"

Det bliver da interessant med en succesfuld Hank Moody.

Det er aaaaalt for lang tid, men det er virkelig en af de bedste TV-Serier nogensinde. I hvert fald hvis man går op i hvor godt skrevet serierne er, som jeg gør. Det er virkelig topklasse, og jeg håber den serie fortsætter længe endnu.

Det er måske lige i overkanten, selvom jeg da synes serien er god underholdning.
Zlatan doesn\'t do auditions
Vi har vel bare forskellig smag hvilket er fair nok. Jeg synes den er pisse godt skrevet. Du behøver ikke uddybe det, for jeg er sådan set ligeglad hvad du mener. Det ændre jo alligevel ikke ved min holdning. :)
Elsker at blogge, og debattere om fodbold. http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad i alverden får dig til at tro der er nogen der interreseret i din mening? Du burde bruge din tid andre steder end på debat fora, hvis du ikke vil høre andres meninger!

Men derudover så ligger Californication også på min top 5 liste, som pt hedder. (tilfældig rækkefølge)

Dexter
Californication
The Office
Entourage
???
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Af serier der kører i øjeblikket er mine favoritter

Sons of Anarchy
Futurama
Suits
Wilfred
og Entourage

De 3 absolutte favoritter er dog:

Californication
Game of Thrones
Fringe

Længe siden nogen har nævnt OZ. Så den nævner jeg lige: http://www.imdb.com/title/tt0118421/
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
Rome var også en fed serie iøvrigt.
Jeg forstår ikke roserne til Californication. De første to sæsoner var gode, rigtig gode endda, men siden da er serien fuldstændig røget af sporet: Hank i særdeleshed, men også hans lille gnom-ven er jo ikke troværdige længere, deres opførsel er fuldstændig overdrevet og samtidig forudsigelig (Hank får en mulighed og fucker den op og skal derefter forsøge at begrænse skaderne).

Dekanen (som vist blev introduceret sidst i sæson 2?) er et godt eksempel på at serien er gået fra at være en dramaserie med humoren på plads, til at blive en plat komedieserie, der hele tiden søger laveste fællesnævner. Og endvidere, at personerne i serien arbejder ud fra nogle elendige manuskripter: dekanen kan (selvfølgelig) ikke lide Hank, men selvom han qua sit arbejde burde være en ret intelligent mand, taber han konstant ansigt på de mest stupide måder, såsom ved at udfordre Hank til at duellere og lignende absurditeter.

Som jeg ser det, virker det til, at gassen gik af ballonen efter de første to sæsoner, og siden da har man lavet den klassiske fejl, både inde for film og serier, hvor man gentager de samme handlingsmønstre, bare mere og mere ekstremt for hver gang der går. Det betyder, at man mister evnen til at relatere til personerne, da de ikke længere opfører sig på en måde, man kan genkende, og det betyder at man bliver ligeglad med historien, fordi man ved, hvad der følger.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Annonce