Det betyder, at man mister evnen til at relatere til personerne, da de ikke længere opfører sig på en måde, man kan genkende, og det betyder at man bliver ligeglad med historien, fordi man ved, hvad der følger.
Hehe... så du kunne indledningsvist godt relatere til den sprut- og narkopåvirkede forfatter, med én bog på hylden, som puler alt han kommer i nærheden af, for ikke at tale om det skaldede sidekick, som brugte enhver lejlighed til at rykke i bananen, under skrivebordet på arbejdet?
Forstå mig ret, jeg er langt hen ad vejen enig, men personerne har i min optik aldrig været specielt troværdige.
Hehe... så du kunne indledningsvist godt relatere til den sprut- og narkopåvirkede forfatter, med én bog på hylden, som puler alt han kommer i nærheden af, for ikke at tale om det skaldede sidekick, som brugte enhver lejlighed til at rykke i bananen, under skrivebordet på arbejdet?
Forstå mig ret, jeg er langt hen ad vejen enig, men personerne har i min optik aldrig været specielt troværdige.