Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Red Pippy, smag er subjektivt og din er dårlig. Fat det nu! Californication stinker af de før nævnte grunde. Det er der ingen grund til at blive fornærmet over. Tværtimod bør du takke folkene herinde, for nu kan du rende ud til dine dumme venner og fortælle hvorfor den er ringe. Du vil herefter virke som en der har tænkt over tingene og folk vil opfatte dig som vidende og eftertænksom. Du behøver ikke sige til nogen at du har planket meningerne herinde fra. Selv tak!
Dette er en signatur.
Du er jo helt forkert på den igen. Jeg har aldrig ville drages ind i en debat om hvem der har den bedste smag af mig, og jer, for det var aldrig pointen med mit første indlæg.

Det eneste jeg gjorde var at kommentere på noget jeg mente var forkasteligt, fordi jeg stadig ikke mener at man kan konstatere noget er dårligt blot fordi en person mener det. Jeg mener den er god, og hvad kan vi så argumentere med. Subjektive holdninger. Jeg har forklaret i et tidligere indlæg hvad man kan bruge subjektive holdninger til i sådan en debat, så det gider jeg ikke uddybe igen.

Jeg har stadig ikke set noget faktuelt på at jeg er forkert angående min påstand, og derfor vil jeg da konstatere at jeg har ret.



Elsker at blogge, og debattere om fodbold. http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.
@ Sir

Nok det mest meningsløse indlæg jeg til dato har set på bold.dk. Det er alligevel ganske flot klaret.

Er du 13 år eller hvad? Eller skød jeg for højt over målet?
Elsker at blogge, og debattere om fodbold. http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.
OK, så du ville bare kommentere helt omkostningsfrit? Kunne du ikke fremadrettet skrive det i toppen af dine indlæg med fede typer, da det umiddelbart slår mig som et endnu større spild af tid, end konklusioner uden argumenter.
moderator
Hvad var det du ikke forstod Pippy?
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Red Pippy, smag er subjektivt og din er dårlig. Fat det nu! Californication stinker af de før nævnte grunde. Det er der ingen grund til at blive fornærmet over. Tværtimod bør du takke folkene herinde, for nu kan du rende ud til dine dumme venner og fortælle hvorfor den er ringe. Du vil herefter virke som en der har tænkt over tingene og folk vil opfatte dig som vidende og eftertænksom. Du behøver ikke sige til nogen at du har planket meningerne herinde fra. Selv tak!


En moderator værdigt? Helt seriøst?
Nu må Sunny In Philly gerne få sat gang i den nye sæson.

Der mangler noget kvalitetshumor på seriehylden i øjeblikket. Jeg er rørende enig i de generelle betragtninger omkring Fox Mulders luxus boheme føljeton og Entourage er ligeledes blevet ramt af den klassiske serie-syge, hvor ideerne bliver genbrugt og mister glans som en forvasket krøllet skjorte.

Frodo-serien gav jeg også en lille chance, men umiddelbart er det heller ikke lige min flavour.
moderator
"En moderator værdigt? Helt seriøst"

Et indlæg man bør komme med når man et på sin 4. profil? Skal du lige prøve lidt grænser af igen sådan en kedelig fredag? Var det indlægget i NFL tråden der gjorde dig så harm at du blev nødt til at reagere i denne tråd? Mere end 5 karantæner har du haft! Måske du primært skal bekymre dig om din egen indsats?
Dette er en signatur.
Nej okay bosse.

Nu tager vi den fra starten af så du kan følge med.

Jeg skrev at jeg mener det er forkasteligt at konkludere at blot fordi en person mener at han synes en serie er dårlig. så er den pr. automatik konkluderet som dårlig, og alle andre der mener anderledes er forkert på den.

For det kan man af gode grunde ikke. Grunde som jeg af flere gange har fortalt, og den altoverskyggende grund er den som hedder smag.

Du kan ikke konkludere noget faktuelt baseret på personlig smag, og det er min pointe. Du kan ikke konkludere en serie er generelt dårlig fordi i mener den er drejet ud på et sidespor, er skrevet dårligt, eller hvad i nu engang måtte mene om en serie.

Du kan oprigtigt sige "PERSONLIGT mener jeg at Californication er elendig pga bla bla bla", og det ville jeg intet have imod. Jeg har som sagt ikke noget imod at folk mener ting er dårlige, og begrunder det. Tværtimod det bifalder jeg da. Jeg mener dog det er forkert at skrive "folk herinde ser generelt middelmådige (eller decideret dårlige) serier som Californication, og Dexter"(Undskyld hvis du er fejlciteret Curtis, men du ved hvad citat jeg snakker om), er simpelthen bare noget jeg mener er faktuelt forkert.

Hvis ikke det er. Hvad gør at man kan KONSTATERE at Californication, og Dexter er dårlige serier? Nu mener jeg ikke et A4 ark hvor i skriver hvilke scener i mener er dårligt skrevet osv. Jeg vil have konkrete facts på hvorfor de 2 serier er dårlige, ellers har jeg vel ret, og vundet argumentet i denne her diskussion.

Håber det hjalp med at forstå pointen.



Elsker at blogge, og debattere om fodbold. http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.
Curtis har jo for altid diskvalificeret sig selv, ved at disse gudeserien HOUSE mere end en gang. I den gode smags tjeneste, ignorerer jeg de fleste af hans indlæg.
Annonce