"En moderator værdigt? Helt seriøst"
Et indlæg man bør komme med når man et på sin 4. profil? Skal du lige prøve lidt grænser af igen sådan en kedelig fredag? Var det indlægget i NFL tråden der gjorde dig så harm at du blev nødt til at reagere i denne tråd? Mere end 5 karantæner har du haft! Måske du primært skal bekymre dig om din egen indsats?
Solidt argument. Forsvar din egen elendige opførsel med et "du opfører dig endnu værre end mig så ti stille".
Elsker at blogge, og debattere om fodbold.
http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.