Snak

Mere indhold efter annoncen
Fordi ifølge din påstand så vil TV2 når de skal lancere en ny tv serie til næste år kunne putte et fedt skilt på hvor der står Bedste TV Serie overhovedet, fordi der er en eller anden der har konstateret det, baseret på sin egen vurdering.

Hvordan i alverden tror du at TV-serier bliver udvalgt?
moderator
Flying jeg forstår skam godt. Vi ved dog begge at det hele bunder i at du ikke kan opføre dig ordentligt. Det er kun tosser med karantæner og så folk som Krook der anmelder alt muligt der ikke skal anmeldes der har et problem. Du har været her længe nok til at vide hvordan det skal gå for sig. Læg mærke til at der i reglerne står at man kun må have en profil! Vil du forklare mig hvorfor du er på din 4-5?

" Jeg undres dog over om der ligger noget masochisme gemt i det, når han gang på gang selv opsøger øretæverne."
Det må der nødvendigvis. Han opsøger det hver gang han keder sig lidt. Lad os se hvor længe det holder.
Dette er en signatur.
Njah nu kan jeg ikke lige huske hvilke indlæg jeg har anmeldt, men har da ikke indtryk af at jeg har overdrevet med mine anmeldelser.

Anyways, jeg går nu ikke voldsomt op i hvordan du agerer på forummet, alligevel sjældent vi diskuterer i samme tråde. Følte mig dog nødsaget til at kommentere da du skrev at det kun var uligevægtige tosser, der kom med kritik, for det er trods alt ikke tilfældet.
misforstod du pointen med mit indlæg bevidst bosse? Fordi jeg synes konstant du undgår mine spørgsmål.

Jeg ved udmærket hvordan TV serier bliver valgt, men det kan jeg slet ikke se relevansen i ovenstående.
Elsker at blogge, og debattere om fodbold. http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.
Du kan da bare fortælle mig, på baggrund af hvilke fakta én serie kommer på, frem for en anden. Det er simpelt.

Det har naturligvis ikke noget med visse personers subjektive vurderinger at gøre. Det ville være både absurd og forkastelig. Der må være noget målbart bag, som strækker sig ud over en håndsoprækning i forhold til hvorvidt den er god og hvorfor.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@ Sir_C

Nej det har intet med det at gøre.

Det har noget at gøre med, at hvis du kalder mig ´idiot´ så er det bare fint. Hvis jeg kalder dig ´idiot´ så får jeg et ban.

Jeg ved ikke om jeg er nød til at lave det i LEGO for dig.

Du kan da bare fortælle mig, på baggrund af hvilke fakta én serie kommer på, frem for en anden. Det er simpelt.

Det har naturligvis ikke noget med visse personers subjektive vurderinger at gøre. Det ville være både absurd og forkastelig. Der må være noget målbart bag, som strækker sig ud over en håndsoprækning i forhold til hvorvidt den er god og hvorfor.


Oh my god. Sorry men der nåede stupiditeten nye højder.

Det er jo ikke kun vurderet på en persons subjektive vurdering. Der er screenings, test, budgetteringer f.eks inden der bliver taget stilling til om serien er værd at bygge videre på, som der indtil der er blevet bestilt noget af kun er en pilot af.

Desuden vurderer de jo ikke om det er en god serie for ALLE. De vurderer om det er en god serie for netværkets målgruppe, og om den vil være attraktiv nok for DEM, og ikke for alle.

F.eks er hun så et mord nok ganske underholdende for de ældre, men for mig? Nej tak. Det kunne jeg aldrig finde på at se.

Derudover beviser dit argument da om noget at jeg har ret. For det er jo netop seerantallet, og netværkscheferne om serien er værd at beholde(ergo om den er god nok). Den blev forlænget efter jeg tror det var 2. eller 3. episode denne her gang, hvilket er ganske flot, så for mig at se er Californication ifølge dit nyeste super argument altså en god serie.

(Lig mærke til at selvom du skyder dig selv i foden, og faktisk giver mig ret inddirekte så er jeg stadig ikke enig i at man kan vurdere om en serie er god generelt baseret på subjektive vurderinger)
Elsker at blogge, og debattere om fodbold. http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.
@ Bosse

Altid fint at læse dine indlæg. Men har du svært ved at se udover noget der giver en fordel? Jeg synes det var en fin kommentar, men har du egentlig en holdning til emnet?

Derudover beviser dit argument da om noget at jeg har ret. For det er jo netop seerantallet, og netværkscheferne om serien er værd at beholde(ergo om den er god nok). Den blev forlænget efter jeg tror det var 2. eller 3. episode denne her gang, hvilket er ganske flot, så for mig at se er Californication ifølge dit nyeste super argument altså en god serie.

Nej, for seer og salgstal er udelukkende kvantitative parametre som kun har relevans for de som har en personlig interesse i disse, f.eks. i form af indtjening eller eksponering. Hører du kun Rihanna og Lady Gaga? De har gode salgstal.

Umiddelbart bliver en serie dog sat i bevægelse primært på baggrund af subjektive tilbagemeldinger, som siger at den er "god" ud fra visse parametre. At Curtis bare er et individ gør vel ikke hans holdning mindre værd? Alternativ bliver serier valgt på en forkastelig baggrund.

Nej, for seer og salgstal er udelukkende kvantitative parametre som kun har relevans for de som har en personlig interesse i disse, f.eks. i form af indtjening eller eksponering. Hører du kun Rihanna og Lady Gaga? De har gode salgstal.

Umiddelbart bliver en serie dog sat i bevægelse primært på baggrund af subjektive tilbagemeldinger, som siger at den er "god" ud fra visse parametre. At Curtis bare er et individ gør vel ikke hans holdning mindre værd? Alternativ bliver serier valgt på en forkastelig baggrund.


Du har ret i at en serie bliver sat i bevægelse af hvad målgruppen har af respons til serien. Det har jeg selv lige forklaret. Dog skal du stadig huske på at TV Serier primært bliver forlænget baseret på Viewer Ratings på ugentlig basis, og hvis de ratings er solide, så må det vel også betyde at de synes den er god. På den måde får man jo sin tilbagemelding via de ratings. Dvs man måler det bare via en bredere målgruppe, og mindre konstruktivt om hvad de kan lide ved serien, men det handler stadig om bottom line. Ergo synes de serien er god eller dårlig.

Det er som sagt kun målgruppen det handler om, og derfor var jeg som sagt stadig ikke enig i at man kunne vurdere om en serie som helhed er god vurderet på det grundlag.

Jeg har sagt det flere gange. Curtis mening er fin, han skal bare ikke gøre sin mening til facts. For netop det kan han på ingen måde underbygge. Det har jeg argumenteret for flere gange, men uden at du har modargumenteret det.

Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen. Man kan ikke ud fra enkelte subjektive vurderinger vurdere hvad der er gode, og dårlige serier. Simpelthen fordi at der ikke er dårlig, eller god smag. Der er kun forskellig smag.

Men for slutteligt at forklare dig at du ikke har ret i at Curtis ene, og alene kan vurdere om en serie er god.

Hvad tror du at Curtis ville få ud af at skrive et brev til Showtime, og sige at du skulle afslutte serien med det samme, og lukke produktionen ned på Californication? Begrundelsen ville selvfølgelig være at han personligt mener det er en dårlig serie vurderet ud fra hans egne argumenter.

Hvilket af følgende tror du er mest sandsynligt.

1: De griner hånligt af brevet, og tænker "sikke en tosse"
2: De aflyser den forestående snart færdigproducerede sæson fordi at man på baggrund af en persons subjektive vurderinger mener at man har en dårlig serie, som man bør skille sig af med.
Elsker at blogge, og debattere om fodbold. http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.
Annonce