@Flying
Ja, naturligvis har jeg en holdning. Jeg tror at dette forum tiltrækker mange, netop fordi der er højt til loftet. Du lader til at være én af de få som ikke kan se hvornår Sir. C deltager som moderator og hvornår han deltager som bruger. At der tilfældigvis står moderator under brugernavnet, betyder åbenbart for nogen at han skulle udvise ekstra takt og mådehold.
Jeg har ikke set ham bruge den røde knap som trussel, i en debat han har deltaget i endnu. Jeg har set ham give advarsler og derefter ganske lang snor, hvor han hellere giver et los i røven, end et ban baseret på paragrafrytteri. Jeg ved ikke hvor ofte jeg selv bliver anmeldt eller danser på grænsen til en advarsel. Jeg har fået et ban og det var helt i tråd med reglerne, selvom jeg stadig står 100% inde for hvad jeg skrev. Skulle vi alle, moderatorerne inklusiv, konstant begrænse os, af frygt for et eventuelt ban, tror jeg ikke forum ville have halvdelen af den appeal som det har i dag.
At man klamrer sig til en stereotype omkring autoriteter og hvordan disse skal agere, betyder ikke nødvendigvis at denne forestilling er korrekt.
Ja, naturligvis har jeg en holdning. Jeg tror at dette forum tiltrækker mange, netop fordi der er højt til loftet. Du lader til at være én af de få som ikke kan se hvornår Sir. C deltager som moderator og hvornår han deltager som bruger. At der tilfældigvis står moderator under brugernavnet, betyder åbenbart for nogen at han skulle udvise ekstra takt og mådehold.
Jeg har ikke set ham bruge den røde knap som trussel, i en debat han har deltaget i endnu. Jeg har set ham give advarsler og derefter ganske lang snor, hvor han hellere giver et los i røven, end et ban baseret på paragrafrytteri. Jeg ved ikke hvor ofte jeg selv bliver anmeldt eller danser på grænsen til en advarsel. Jeg har fået et ban og det var helt i tråd med reglerne, selvom jeg stadig står 100% inde for hvad jeg skrev. Skulle vi alle, moderatorerne inklusiv, konstant begrænse os, af frygt for et eventuelt ban, tror jeg ikke forum ville have halvdelen af den appeal som det har i dag.
At man klamrer sig til en stereotype omkring autoriteter og hvordan disse skal agere, betyder ikke nødvendigvis at denne forestilling er korrekt.