Du ved udmærket hvilken udtagelse af dine, jeg referede til i denne tråd. Jeg kunne da godt bruge min tid på at støve andre eksempler op i andre tråde, men hvad ville jeg egentlig få ud af det. Det ville tage en masse tid, og formentlig ende med ingenting.
Grundlæggende for mig er, at jeg finder dig uegnet som moderator. Jeg kunne have 1 milliard eksempler, men hvad nytter det?
Så hvorfor spørge mig om eksempler når du ikke selv kan svare på det mest simple ja/nej spørgsmål?
Grundlæggende for mig er, at jeg finder dig uegnet som moderator. Jeg kunne have 1 milliard eksempler, men hvad nytter det?
Så hvorfor spørge mig om eksempler når du ikke selv kan svare på det mest simple ja/nej spørgsmål?