Og Mht. sjove serier, så kører sæson 7 af den sjoveste af slagsen, Its Always Sunny In Philly, vistnok fra næste uge af, i USA. Jeg har ganske enkelt aldrig set noget så hysterisk morsomt. Et stort tak til 3+ for at sende det for nogle år siden. (Godt nok kl. 3ish, men alligevel!)
Community er også et fantastisk show. Jeg overvejer stærkt at sætte mine alarm-tone til dette:
http://www.youtube.com/w…ure=related
Så smukt.
Community er også et fantastisk show. Jeg overvejer stærkt at sætte mine alarm-tone til dette:
http://www.youtube.com/w…ure=related
Så smukt.
Why dont you ask him?
Because he doesnt row
He doesnt ROW?
No, he DOESNT row.
Ah. I see what you mean.