Snak

Mere indhold efter annoncen
Til folk der godt kan lide britisk humor, men ikke kender til ngole serier derovre fra, så ka jeg da anbefale 3 komedieserier.

Coupling
The IT Crowd
How Not To Live Your Life
Elsker at blogge, og debattere om fodbold. http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.
Godt i gang med seneste afsnit af Entourage, og det er helt fantastisk tåkrummende skidt. Gudskelov at det er slut.

@RedPoppy

Er også ret vild med How not to live your life, tror også jeg har reklameret for den herinde et par gange. Billigt produceret serie, med en utrolig charme, og så er den endda blevet bedre for hver sæson, hvilket kun gør det så meget desto mere ærgerligt at der maksimalt kommer en sæson til.
Så første afsnit af Falling Skies i går. Det var helt igennem elendigt!
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
SOA: Velkommen til Danny Trejo!
Arsenal FC København
Nu har jeg fået set den nye sæson 8 af Curb your Enthusiasm. Det er en serie jeg er blevet dybt afhængig af.

Afsnittene er så sindsygt godt skrevet og bygget op. Sidste afsnit med Michael J. Fox og pre-gay er genialt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Blue Mountain State, se den før din nabo!
Zlatan doesn\'t do auditions
Ihh. Hvorfor er det så langsomme til at udgive de gode sjove serie på Blu. Jeg vil ha Parks og Community i min samling. (legalt).
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Nogen der har set serien Luther?

Hvis ja, yay or nay?
Lionel Messi is special because he can make something out of nothing. Emile Heskey is unique because he can make nothing out of something.
@Willie

Arrested Development er om nogen en af de få serier, der når samme højder som It´s Always Sunny de sidste fem år. Føj, hvor er det sjovt at se de to serier.

Glæder mig til at se The Office, Parks and Recreation og Community igen.
Scouse, LUTHER er fjong. Jeg har dog kun set de første 4 afsnit. Handlingen er lidt syret, til tider nærmest bizar, men Stringer Bell han bærer den.
Annonce