Redigeretfre 16. sep 2011
Det irriterer mig virkelig at jeg ikke kan lide Always Sunny, men har set sæson 1, og det var virkelig ikke noget der fangede. Prøvede ellers at give den en lang snor, fordi alle med god smag kan lide den. :(
Forstår dog ikke hypen omkring parks & rec. Amy Poehler er spildt talent i det show.
Thumbs up for at nævne Arrested Development. Virkelig en kult serie.
Derudover. 3 afsnit af Archer starter fra i aften af, og de kommende uger.
The Ringer er også en okay serie(baseret på pilot!), som jeg vil give et skud. SMG er for god en skuespiller til TV imo.
Elsker at blogge, og debattere om fodbold.
http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.