regnede med jeg selv ville elske IASIP faktisk, men jeg fandt den bare ikke særligt fangende. Vil dog give den en chance til på et tidspunkt, fordi jeg er også sikker på jeg må have haft et par dårlige dage da jeg gav den en chance sidst.
P&R synes jeg bare ikke er sjovt. Jeg finder det faktisk direkte usjovt, og jeg forstår som sagt ikke al den hype omkring det. Jeg kan godt se at det minder om The Office, men det har langt fra samme klasse, eller samme sjove karakterer som The Office har synes jeg.
P&R synes jeg bare ikke er sjovt. Jeg finder det faktisk direkte usjovt, og jeg forstår som sagt ikke al den hype omkring det. Jeg kan godt se at det minder om The Office, men det har langt fra samme klasse, eller samme sjove karakterer som The Office har synes jeg.
Elsker at blogge, og debattere om fodbold.
http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.