mht the walking dead.
Jeg er en spoilernarkoman(IKKE AT JEG SPOILER NOGET NU), men hvis de følger tegneserien, så glæder jeg mig uhyggeligt meget til den/de kommende sæsoner. Det er da et utrolig sindsygt univers, og en vild historie, og absolut ikke lig noget jeg personligt har set på TV. Jeg er ikke den største horror fan, men jeg glæder mig til at se hvordan forfatterne vil levere det i bedste sendetid.
I håb om det, så vil jeg glæde mig, men omvendt vil jeg blive voldsomt skuffet hvis ikke de følger historien bare nogenlunde.
Håber ikke jeg afslørede noget, eller ødelagde noget for nogen. Det var ikke meningen med denne post, og hvis det har stødt nogen så skriv det, så vil jeg slette den.
Jeg er en spoilernarkoman(IKKE AT JEG SPOILER NOGET NU), men hvis de følger tegneserien, så glæder jeg mig uhyggeligt meget til den/de kommende sæsoner. Det er da et utrolig sindsygt univers, og en vild historie, og absolut ikke lig noget jeg personligt har set på TV. Jeg er ikke den største horror fan, men jeg glæder mig til at se hvordan forfatterne vil levere det i bedste sendetid.
I håb om det, så vil jeg glæde mig, men omvendt vil jeg blive voldsomt skuffet hvis ikke de følger historien bare nogenlunde.
Håber ikke jeg afslørede noget, eller ødelagde noget for nogen. Det var ikke meningen med denne post, og hvis det har stødt nogen så skriv det, så vil jeg slette den.
Elsker at blogge, og debattere om fodbold.
http://blogogsport.blogspot.com/ <--- For alle fodboldnørder som mig.