Har fået set 1. afsnit nu.
Er egentlig positivt stemt efter første afsnit, selvom jeg tvivlede inden, da drama-genren, eller advokat-serier, normalt ikke normalt er min kop te, men heldigvis lægges der også vægt på, at det også skal være en komedie.
Specielt Harvey virkede cool, og vil helst sikkert se endnu et afsnit, som heldigvis er 30 minutter kortere, har problemer med at holde koncentrationen i så lang tid, hvilket er grunden til, at jeg ser serier og ikke film.
Zlatan doesn\'t do auditions