Snak

Mere indhold efter annoncen
Heh, det var netop limoscenen (pun intended), jeg stod af på. Optakten var lovende, men det blev lidt for plat efter min mening.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Nogen der har set det nye Two and a Half Men afsnit? Den har fået en ret elendig anmeldelse af BT ellers.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Jeg 10 minutter inde i afsnittet.

Og jeg er desværre ikke imponeret indtil videre.

Gæsteoptræden af: John Stamos samt Greg og Dharma + Pete fra samme serie
Ja kunne forestille mig serien dør ud uden Charlie Sheen, men du må gerne lige smide en kort anmeldelse bagefter!
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
two and a half men er ikke det samme uden charlie og ashtons rolle virker en smulle akavet.


sidder lige pt. og overvejer om jeg burde gå igang med friday night lights for anden efter at have genseandt supernatural (jeg kan altså ikke vente til fredag mere det helt vildt), men ellers nogel gode forslag til en anden serie i stil med supernatural? må også meget gerne være inde for noget andet, bare serien er mere eller mindre komplet(altså ikke flere afsnit)?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Supernatural er jo horribelt, så måske Roswell og/eller Smallville også er noget for dig?
Jeg kunne godt li Smallville.
Nej har heller ikke meget håb for serien mere, men gør nu ikke meget. Mest af alt var det bare en "jeg endte lige på 3+" serie.

Supernatural derimod - det er fedt, dog er serien kørt lidt død de seneste sæsoner, og man burde nok få afsluttet den inden den bliver kørt for langt ud.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
Så lige første afsnit af Two and a half men. Synes det fungerer, og Alan bliver bare bedre tror jeg. Er spændt på de følgende afsnit.

Always sunny afsnittet syntes jeg var rigtig fedt. Limo scenen var sgu vildt underholdende, selvom det med blodet var over the top.

Også seneste af How I met your mother er glimrende, og den fortsætter stilen
Har lige fået set de sidste afsnit, af den nyeste sæson af Curb Your Enthusiasm. Den har virkelig været god sæson, og det har fungerer godt at det meste af den foregik i New york. i øvrigt fedt med Ricky Gervais i en gæsterolle.

Geniale serie !
Annonce