Nu har jeg klemt mig igennem de 3 første afsnit af Game of Thrones. Bliver karaktererne mindre karikeret med tiden og skuespillet mindre selvhøjtideligt?
Den eneste grund til at jeg overvejer at fortsætte er al den overflødige nøgenhed, som er så behagelig.
Den eneste grund til at jeg overvejer at fortsætte er al den overflødige nøgenhed, som er så behagelig.
ARSENAL
Guldøl
Fi....lantropi?!?