Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg mangler lige 12 afsnit af sæson 7 af House før end jeg kan begynde at "catche up" med de nye afsnit af serier som Fringe, HIMYM, Criminal Minds osv.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Jeg vil bare høre om der er andre der har samme holdning til Fringe eller bare er mig der er "underlig". Jeg blev ret hurtigt interesseret i selve hovedhistorien bag Fringe, men efterhånden som der blev længere og længere mellem at man fik flere forklaringer til "hovedhandlingen" i sæson 2, og afsnittene stort set intet relevans havde til hovedhandlingen mistede jeg intereressen for serien. For mig var det egentlig ret kedeligt at se afsnit med overnaturlige hændelser som blev løst, uden der var en dybere mening med det.
Det nyeste afsnit af Breaking Bad er fantastisk. Sæson 4 har været noget af det bedste tv, jeg har set i lang, lang tid. Wow.
Fedt det vil jeg glæde mig til, jeg synes i øvrigt ikke sæson 3 indtil videre er decideret dårlig, jeg er i hvert ganske godt underholdt her halvejs igennem sæsonnen.
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Ha ha, afsnit 2 af Sunny er så sindssygt over the top. Men OK, det handler også om Jersey Shore.

Under the boardwalk is a magical place.



Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så blev House overstået, samt jeg har fået set de første afsnit af den nye sæson af Fringe, HIMYM, Criminal Minds, Community.

Jeg overvejer at skulle igang med en ny serie og jeg har allerede fået fat på Breaking Bad. Det lyder til på jer herinde at den er værd at se.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Tredje sæson af Breaking Bad var efter min mening fremragende og specielt de sidste tre afsnit var virkelig noget særligt. Glæd dig.
Hvor var Charlie (It´s Always Sunny) fantastisk i Jersey Shore-afsnittet.

Jeg vil bare høre om der er andre der har samme holdning til Fringe eller bare er mig der er "underlig". Jeg blev ret hurtigt interesseret i selve hovedhistorien bag Fringe, men efterhånden som der blev længere og længere mellem at man fik flere forklaringer til "hovedhandlingen" i sæson 2, og afsnittene stort set intet relevans havde til hovedhandlingen mistede jeg intereressen for serien. For mig var det egentlig ret kedeligt at se afsnit med overnaturlige hændelser som blev løst, uden der var en dybere mening med det.


Du er langt fra alene med den holdning, men det var faktisk også forventet. Det er jo trods alt en JJ Abrams serie, og han plejer at være god for ca. 2 sæsoners meget fangende serier, mens han så bagefter begynder at fuldstændigt ødelægge alt sit tidligere arbejde...
Glory, Glory Man United!
Tak til dem der nævnte ARCHER herinde. Fuldstændigt hysterisk morsomt. Selvom jeg lige skulle bruge 5 minutter på at beslutte mig om konceptet holdt vand.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Annonce