Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme igang med en ny serie.

Senest har jeg set Wire, Sopranos, The League samt Oz. Hvis der er nogen der har nogle gode forslag, lutter jeg øre. SPecielt hvis det er HBO prod.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
@ ScouserTommy

Imorgen på TV3 Puls begynder Boardwalk Empire, der handler om Chicago i forbudstiden. Det er en serie af Michael Martin Scorsese. Den regner jeg helt klart med at begynde på.
Mener nu han hedder Martin Scorsese by the way
Selvfølgelig gør han det.

Det er rettet.
Jeg er i gang med 7. sæson af "Brøndbys Fald".
Manden bag er Per Bjerregaard.
Jeg vil kalde genren for horror-komedie.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Satte mig til at se Spartacus, det er Rome med mere blod intet andet.
Viborg FF - Det ægte Midtjylland
Satte mig til at se Spartacus, det er Rome med mere blod intet andet.


Er det skidt?
Ronaldo > Messi You gotta love Messi, when Pepe isn't around.
Det er skidt når mere blod er på bekostning af mere historie/indhold. Det er lidt en teenageserie, specielt er Gannicus taget direkte fra Wrestlingverdenen.

Det er stadig en fin serie, men på Rome er på et andet niveau.

Spændende at se, hvordan den nye Spartacus er, når tredje sæson kommer.
Kan du komme til for moster?
Sidder, efter at have set seneste afsnit af Entourage, og kan ikke helt finde ud af om det er starten på en serie om Ari Gold?
COYI
@ScouserTommy .. HBO har på det seneste kastet sig over genre serier, som er blevet deres pt mest populære serier. True Blood handler om vampyrer (og andet overnaturligt) - kvaliteten er svingende men er gerne 1-2 afsnit per sæson der er fænomenale. Game of Thrones er deres nyeste som er atypisk Fantasy - mere sværd og riddere end magi og troldmænd, og med en bred skare af karakterer der ala The Wire hverken er entydigt gode eller onde. True Blood er lidt poppet men god hvis man kan lide genren, Game of Thrones er jeg superfan af og vil anbefale til alle!

Rome er også en alltime HBO favorit for mig. Hvis andre cabel kanaler også går vil jeg også anbefale Dexter.

Lidt mere klassisk HBO er Boardwalk Empire. Jeg synes den var lidt sløv, og der er et par karakterer der er intetsigende for mig. Men kvaliteten høj og kan man komme igennem første halvdel af sæsonen (sæson 1, 2 er lige startet) er der godt drama i de senere afsnit.
Annonce