Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme igang med en ny serie.
Senest har jeg set Wire, Sopranos, The League samt Oz. Hvis der er nogen der har nogle gode forslag, lutter jeg øre. SPecielt hvis det er HBO prod.
Senest har jeg set Wire, Sopranos, The League samt Oz. Hvis der er nogen der har nogle gode forslag, lutter jeg øre. SPecielt hvis det er HBO prod.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister