Snak

Mere indhold efter annoncen
Dexter er tilbage!
Denne ser interessant ud og er vidst gået min næse forbi.

http://politiken.dk/kult…nedannende/

http://www.imdb.com/title/tt0835434/
Jeg er igang med Breaking Bad. Jeg er noget til sæson 3 episode 6(tror jeg). Den hvor Hank kommer i problemer på parkeringspladsen. Jeg kan næsten ikke vente med at se fortsættelsen.
ARSENAL Guldøl Fi....lantropi?!?
Er der nogen, der har tjekket "The Fades" ud? If so, er det så noget værd?

http://www.imdb.com/title/tt1772379/
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Two and a Half Men er gået hen og blevet According to Jim-dårlig.
Zlatan doesn\'t do auditions
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor skal "curb your enthusiasm" sendes kl 3-4 om natten? Genial serie ellers...
Jeg glemmer at logge af min prfil når jeg bruger offentlige computere!!!
Hvor er det smukt. Her ligger man med en god summen i kroppen, som følge af et hail-mary forsøg på at kvæle en forestående halspine med Gin, alt imens den nyeste sæson af Boardwalk Empire kører på skærmen, og hvad vækker én fra døsen? Uncle Jun fra Sopranos, med de vildeste Joachim von And bakkenbarter, jeg i mit liv har set!

http://oppositionaldefia…pire-s02e02

Det er ikke mere end et par dage siden jeg genså det sidste afsnit af Sopranos og blev enig med mig selv om, at den gamle knark måtte være død nu.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
haha fedt Junior! Ham glæder jeg mig til at se i en ny rolle.
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
"The League" Er tilbage med 3 sæson fra idag.

Elsker sgu den serie.
Tror jeg vil prøve at se den nye Steven Spielberg produceret tv serie, Terra Nova. Den ser ret imponerende ud. Så må man bare håbe han historien også holder.
Annonce