Dexter er tilbage!
Snak
ons 5. okt 2011
Denne ser interessant ud og er vidst gået min næse forbi.
http://politiken.dk/kult…nedannende/
http://www.imdb.com/title/tt0835434/
http://politiken.dk/kult…nedannende/
http://www.imdb.com/title/tt0835434/
ons 5. okt 2011
Jeg er igang med Breaking Bad. Jeg er noget til sæson 3 episode 6(tror jeg). Den hvor Hank kommer i problemer på parkeringspladsen. Jeg kan næsten ikke vente med at se fortsættelsen.
ARSENAL
Guldøl
Fi....lantropi?!?
ons 5. okt 2011
Er der nogen, der har tjekket "The Fades" ud? If so, er det så noget værd?
http://www.imdb.com/title/tt1772379/
http://www.imdb.com/title/tt1772379/
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
ons 5. okt 2011
Two and a Half Men er gået hen og blevet According to Jim-dårlig.
Zlatan doesn\'t do auditions
ons 5. okt 2011
Hvorfor skal "curb your enthusiasm" sendes kl 3-4 om natten? Genial serie ellers...
Jeg glemmer at logge af min prfil når jeg bruger offentlige computere!!!
Redigerettors 6. okt 2011
Hvor er det smukt. Her ligger man med en god summen i kroppen, som følge af et hail-mary forsøg på at kvæle en forestående halspine med Gin, alt imens den nyeste sæson af Boardwalk Empire kører på skærmen, og hvad vækker én fra døsen? Uncle Jun fra Sopranos, med de vildeste Joachim von And bakkenbarter, jeg i mit liv har set!
http://oppositionaldefia…pire-s02e02
Det er ikke mere end et par dage siden jeg genså det sidste afsnit af Sopranos og blev enig med mig selv om, at den gamle knark måtte være død nu.
http://oppositionaldefia…pire-s02e02
Det er ikke mere end et par dage siden jeg genså det sidste afsnit af Sopranos og blev enig med mig selv om, at den gamle knark måtte være død nu.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
fre 7. okt 2011
haha fedt Junior! Ham glæder jeg mig til at se i en ny rolle.
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'