American Horror Story ser spændende ud - vil lige piloten snart.
Snak
fre 7. okt 2011
Troede faktisk ikke de ville lave en ny Spartacus sæson. Skuespilleren er jo død:(
Oh well...
Til gengæld er The Walking Dead tilbage!
Oh well...
Til gengæld er The Walking Dead tilbage!
Primus Inter Pares
lør 8. okt 2011
Jeg fik set de to første afsnit af Terra Nova i går - egentlig ganske lovende start, selvom den lige blev lidt for "familievenlig" til tider.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Redigeretlør 8. okt 2011
The Walking Dead tilbage?
Synes sgu ikke jeg kan finde den nogen steder.
Edit: Fandt de små webisodes på nettet. Nasty shit :)
Skal have taget hul på Terra Nova senere idag.
Synes sgu ikke jeg kan finde den nogen steder.
Edit: Fandt de små webisodes på nettet. Nasty shit :)
Skal have taget hul på Terra Nova senere idag.
AaB: 100 % BRAVEHEART!
Redigeretlør 8. okt 2011
My bad... Først den 16 oktober. Her i Portugal starter den d. 18 på Fox channel.
Glæder mig! Og heldigvis består 2. sæson af 13 afsnit. Første sæson var alt for kort.
Ja... Det var cool at se kvindens historie:)
Glæder mig! Og heldigvis består 2. sæson af 13 afsnit. Første sæson var alt for kort.
Ja... Det var cool at se kvindens historie:)
Primus Inter Pares
lør 8. okt 2011
Det her er næsten noget til "jeg elsker når...", men det er så fedt at man kan lade sine tømmermænd lindres af 1x community, 1x Sunny og 1x Parks hver weekeden.
Why dont you ask him?
Because he doesnt row
He doesnt ROW?
No, he DOESNT row.
Ah. I see what you mean.
lør 8. okt 2011
Synes du stadig Community holdet niveauet?
How to make it in America er også startet op igen.
How to make it in America er også startet op igen.
Zlatan doesn\'t do auditions
lør 8. okt 2011
Jeg er godt igang med en god gammel klassiker..
Twin Peaks... Den holder stadig 100%...
Kan dog ikke forstå, hvor Dale Cooper ikke Knalder Little Audrey Horne, når hun smider sig i hans seng....
Twin Peaks... Den holder stadig 100%...
Kan dog ikke forstå, hvor Dale Cooper ikke Knalder Little Audrey Horne, når hun smider sig i hans seng....
lør 8. okt 2011
Jeg har faktisk været meget tilfreds med de to nye afsnit af community indtil videre. Det er klart at det er svært at toppe eks. dobbeltafsnittet der afsluttede sæson 2, men de har vist også udtalt at de vil forsøge at skrue ned for at hvert afsnit SKAL være en overblown parodi af et-eller andet. Det var hele sæson 2 jo. Det er rart med nogle "normale" afsnit, så man kan blive ekstra glad når nu de lukker op for posen og laver en fantastisk homage.
Når det er sagt så er Parks og Sunny dem pt. overlegne.
Når det er sagt så er Parks og Sunny dem pt. overlegne.
Why dont you ask him?
Because he doesnt row
He doesnt ROW?
No, he DOESNT row.
Ah. I see what you mean.