Snak

Mere indhold efter annoncen
Hierrobar: Nej den fristelse burde være svær at modstå..
Arsenal FC København
Nogen der er hoppet på Homeland ?
Arsenal FC København
Kæft hvor var det en fantastisk sæsonafslutning på Breaking Bad.
I mine øjne burde de dog ikke lave en sæson 5, da jeg ikke tror at Bryan Cranston kan bære serien igennem endnu en sæson.


BLASFEMI!

De andre skuespillere i serien er jo også eminente. Men ja, det var sgu en fantastisk sæsonafslutning.
Jaja, jeg ved det godt.

Jeg kan bare ikke se hvordan serien kan fortsætte herfra nu.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lige set det. Var fedt!

Kan heller ikke se hvordan serien kan fortsætte. Måske et lille hint i sidste scene eller hvad?
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
Dexter sæson 6 er lige begyndt, hvis man ikke har set det endnu, så er det helt klart et kig værd.
Måske et lille hint i sidste scene eller hvad?

Måske, men hvem skulle fortælle Jesse hvad der virkelig skete?
Godt spørgsmål:)

Nå men vi må hellere lade være med at røbe for meget her!
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
Ja for helvede, ingen spoilers! Er lige begyndt på serien, den holder jo! Det samme gør i øvrigt Netflix og www.unblock-us.com. ENDELIGT kan man få en IP nemt, og på sit apple-tv uden at flashe routere, og pis og lort.
____
Annonce