Om to afsnit, når jeg har set det til ende, så har jeg muligvis en høne at plukke med dig, Ill. Indtil da håber jeg, jeg har misforstået dit indlæg, eller at det kan tolkes på flere måder.
Edit: Fuck it, takket være to-tre skarpe sind på forrige side, får jeg i hvert fald to centrale spørgsmål besvaret. Og endda uden at have spurgt. Tak for det gutter, det er sgu flot arbejde.
Edit: Fuck it, takket være to-tre skarpe sind på forrige side, får jeg i hvert fald to centrale spørgsmål besvaret. Og endda uden at have spurgt. Tak for det gutter, det er sgu flot arbejde.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"