Snak

Mere indhold efter annoncen
Samme her. Mit antispoilergen gik dg i red alert det øjeblik jeg så det første indlæg, så
Jeg har undgået tråden.

Vær søde at tænke på andre og marker spoilers TYDELIGT. Det er ikke så svært.

/rantoff

Nu er det Sunny-time! Yippie!
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
"Er det muligt at være et omvandrende paradoks og have succes med det."

Jeg er 25 år og går på et studie, hvor gennemsnitsalderen på mit stadie i forløbet er 21. For 2 måneder siden blev jeg for første gang i mit liv fyret, og jeg er dermed arbejdsløs studerende, og samtidig lykkelig indehaver af en andelsbolig, der blev købt klokken 11.08 på dagen, hvor andelsboblen sprang klokken kvart i middag.

Din tese punkteres med andre ord ved ordet "succes".
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Vi er i nøjagtig samme situation Cheech, bortset fra at jeg er 28 og din direkte modsætning i alt du opfører, samt at det er ejerlejlighed og ikke andels.
Så med andre ord, hvis nogen skal have mulighed for at bekræfte din tese, så må du hellere begynde at finpudse hjørnetænderne, mens du finder den joviale, silkebløde Korch-stemme frem.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Nej, jeg dropper det. Jeg tænker at tesen, jvf. din nuværende situation, er (mod)bevist. Jeg holder mig til muggen, arrogant og sarkastisk lidt endnu.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er også langt sjovere. For én deltager i samtalen under alle omstændigheder.

God weekend og koRpulér i øvrigt lige dig selv, blærerøv.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Jeg er 25 år og går på et studie, hvor gennemsnitsalderen på mit stadie i forløbet er 21

Samme her. Jeg skal sgu lige vænne mig til at folk var 10 år gammel da 9/11 skete.

Man bliver lidt ufrivillig voldeligt anlagt, når folk prøver at være morsomme og antage at man kan huske ting som skete i 80erne.

Langt den overvejende del på mit studie er dog piger og de plejer jo at være mere modne end drenge, så det er jo fint.
Samme her med hensyn til kvinde/mand - ehh, dreng/pige-forholdet. Dét med større modenhed (jeg hader egentlig det ord) blandt pigerne, synes jeg dog ikke virker til at gøre sig gældende hos de fleste af de tøser, der er på mit hold. Nu er vi så også en 80-100 stykker, så der er naturligvis en del, man endnu ikke har lært at kende.

Jeg har dog været vidne til så mange episoder, der har givet mindelser til efterskole- og handelsskoletiden, at jeg har overvejet at bede om at se billede-ID, før jeg indlader mig i en samtale med nogen. Alt efter 31/12 1989 vil pænt blive bedt om at move along.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"
Alt efter 31/12 1989 vil pænt blive bedt om at move along

Hehe. Den vil jeg prøve. Har også selv været vidne til et par episoder, de fleste dog heldigvis på Rus-turen, hvor jeg nogle gange måtte trække stikket noget fordi jeg ikke var voldsomt imponeret af fælleslæsning og så det mantra at udklædningsfester er det fede og det skal bare køres ud til perfektion. Gå væk med jer. Giv mig et lokale, nogle rare mennesker og nogle øl, det er fint.
God weekend og koRpulér i øvrigt lige dig selv, blærerøv.

Hæhæ... var nu ikke sådan det var tiltænkt. Nogle ting er man desværre ikke selv herre over og jeg tror, at der er lidt mindre bølgegang i det norske arbejds- og boligmarked. Jeg fandt det bare lettere komisk, at to ellers sammenlignelige individer, kunne stå for en sådan balance i universet og det ved at stå på hver sit yderpunkt af vippen, so to speak. Det er hårfint og det er fascinerende.
Annonce