Samme her. Mit antispoilergen gik dg i red alert det øjeblik jeg så det første indlæg, så
Jeg har undgået tråden.
Vær søde at tænke på andre og marker spoilers TYDELIGT. Det er ikke så svært.
/rantoff
Nu er det Sunny-time! Yippie!
Jeg har undgået tråden.
Vær søde at tænke på andre og marker spoilers TYDELIGT. Det er ikke så svært.
/rantoff
Nu er det Sunny-time! Yippie!
Why dont you ask him?
Because he doesnt row
He doesnt ROW?
No, he DOESNT row.
Ah. I see what you mean.