"Hehe. Den vil jeg prøve. Har også selv været vidne til et par episoder, de fleste dog heldigvis på Rus-turen, hvor jeg nogle gange måtte trække stikket noget fordi jeg ikke var voldsomt imponeret af fælleslæsning og så det mantra at udklædningsfester er det fede og det skal bare køres ud til perfektion. Gå væk med jer. Giv mig et lokale, nogle rare mennesker og nogle øl, det er fint."
AMEN! Jeg holdt to ud af fire døgn på vores rustur, så fik jeg en ven til at hente mig. Siden har jeg for døve øren forsøgt at forklare adskillige medstuderende, at hvis man partout skal have tema-fester og arrangeret lege for at kunne skabe en stemning, så er man måske bare i det forkerte selskab.
"Hæhæ... var nu ikke sådan det var tiltænkt. Nogle ting er man desværre ikke selv herre over og jeg tror, at der er lidt mindre bølgegang i det norske arbejds- og boligmarked. Jeg fandt det bare lettere komisk, at to ellers sammenlignelige individer, kunne stå for en sådan balance i universet og det ved at stå på hver sit yderpunkt af vippen, so to speak. Det er hårfint og det er fascinerende."
No sweat, det var også i dét lys jeg læste indlægget. Havde jeg troet, dit indlæg rent faktisk var ment som en stikpille, så havde der ikke været noget glimt i øjet i min opfordring til selv-sodomi.
Og hey, indtil jeg selv holder op med at være fattig, så er der jo nok kloge hoveder, der forbander dét at have mønt på lommen. Jeg kan så trøste mig med deres ord, mens jeg spiser gipsen i mine vægge og skyller det ned med et glas frisktpresset armsved.
AMEN! Jeg holdt to ud af fire døgn på vores rustur, så fik jeg en ven til at hente mig. Siden har jeg for døve øren forsøgt at forklare adskillige medstuderende, at hvis man partout skal have tema-fester og arrangeret lege for at kunne skabe en stemning, så er man måske bare i det forkerte selskab.
"Hæhæ... var nu ikke sådan det var tiltænkt. Nogle ting er man desværre ikke selv herre over og jeg tror, at der er lidt mindre bølgegang i det norske arbejds- og boligmarked. Jeg fandt det bare lettere komisk, at to ellers sammenlignelige individer, kunne stå for en sådan balance i universet og det ved at stå på hver sit yderpunkt af vippen, so to speak. Det er hårfint og det er fascinerende."
No sweat, det var også i dét lys jeg læste indlægget. Havde jeg troet, dit indlæg rent faktisk var ment som en stikpille, så havde der ikke været noget glimt i øjet i min opfordring til selv-sodomi.
Og hey, indtil jeg selv holder op med at være fattig, så er der jo nok kloge hoveder, der forbander dét at have mønt på lommen. Jeg kan så trøste mig med deres ord, mens jeg spiser gipsen i mine vægge og skyller det ned med et glas frisktpresset armsved.
The Pensioner: \\\"så lad os bare sige, at jeg mener, at de 400 mio. forsvinder ved, at Chelsea øger deres indtægter og reducerer i deres udgifter. Det synes jeg er en gangbar forklaring - lidt udetaljeret, men trods alt, gangbar.\\\"