En af mine smaa yndlingsmomenter i "The Wire" er netop da Richard Belzer dukker op i stroemer-baren. "Homicide" was egentligt en god serie, selv om den matte staa i skyggen af NYPD Blue.
Snak
man 17. okt 2011
Homicide er også sublimt. Når nu vi er ved David Simon, så mangler jeg at se miniserien The Corner.
http://www.imdb.com/title/tt0224853/
Treme har jeg lige fanget momenter af på Canal Plus fra tid til anden. Selvfølgelig en hel anden boldgade, men den velkendte autencitet ser ud til at være bibeholdt. Tilmed er der givet plads til en masse lækker live jazz og blues musik, så den må jeg også få set ordentligt, når tid engang er.
http://www.imdb.com/title/tt0224853/
Treme har jeg lige fanget momenter af på Canal Plus fra tid til anden. Selvfølgelig en hel anden boldgade, men den velkendte autencitet ser ud til at være bibeholdt. Tilmed er der givet plads til en masse lækker live jazz og blues musik, så den må jeg også få set ordentligt, når tid engang er.
man 17. okt 2011
Hvis man er efter noget ala THE WIRE er der jo altid den nye version af HAWAII FIVE-O. Ok, den er måske knap så realistisk.. men af sådan en amerikansk network samlebåndsserie at være, er den over middel.
Af efterårets nye serier, tror jeg at jeg vil checke PERSON OF INTEREST og A GIFTED MAN ud, når de begge kommer lidt længere ind i første sæson.
Af efterårets nye serier, tror jeg at jeg vil checke PERSON OF INTEREST og A GIFTED MAN ud, når de begge kommer lidt længere ind i første sæson.
tirs 18. okt 2011
Hvilke tv-serier mener du er bedre?
It´s always sunny in Philadelphia, Eastbound & Down, og Parks and Recreation,
It´s always sunny in Philadelphia, Eastbound & Down, og Parks and Recreation,
Zlatan doesn\'t do auditions
tirs 18. okt 2011
Jeg kan STÆRKT anbefale Community og Parks & Recreation! Fantastiske komedie-serier.
P&R tager lidt tid før det bliver rigtig godt, første sæson er kun på 6 afsnit, men den finder sine fødder i løbet af 2. sæson og er helt vildt god og bliver bedre og bedre.
Community er fantastisk fra første afsnit, super super serie!
P&R tager lidt tid før det bliver rigtig godt, første sæson er kun på 6 afsnit, men den finder sine fødder i løbet af 2. sæson og er helt vildt god og bliver bedre og bedre.
Community er fantastisk fra første afsnit, super super serie!
tirs 18. okt 2011
It´s always sunny in Philadelphia, Eastbound & Down, og Parks and Recreation
Tjah, det er vel subjektivt. Har aldrig set det store i hverken Sunny eller P&R selv om de har deres oejeblikke, og jeg tror ikke de kommer i naerheden af de mange hoejdepunkter MF havde sidste saeson.
Eastbound & Down kender jeg ikke saa meget til, men det jeg har set af Danny McBride har jeg kunne lide, saa den maa jeg lige faa set.
Redigerettirs 18. okt 2011
Tjah, det er vel subjektivt. Har aldrig set det store i hverken Sunny eller P&R selv om de har deres oejeblikke, og jeg tror ikke de kommer i naerheden af de mange hoejdepunkter MF havde sidste saeson.
Parks and Recreation er KLASSER over Modern Family. It´s always Sunny er lidt mere svingende, men deres bedste afsnit er også langt bedre end Modern Familys.
Hvis man er efter noget ala THE WIRE er der jo altid den nye version af HAWAII FIVE-O. Ok, den er måske knap så realistisk.. men af sådan en amerikansk network samlebåndsserie at være, er den over middel.
LOL
tirs 18. okt 2011
P&R tager lidt tid før det bliver rigtig godt, første sæson er kun på 6 afsnit, men den finder sine fødder i løbet af 2. sæson og er helt vildt god og bliver bedre og bedre.
Sæson 4 har også været eminent indtil videre.
tirs 18. okt 2011
Modern Family er den ikke sådan lidt Friends-agtig i sin humor? Altså på TV2 niveau hvor alle kan være med?
Community er fin til tider, desværre får de ikke rigtigt det bedste ud af Chang for tiden. De skulle have ladet ham være deres spansklærer, selvom det dog var ret fedt til tider sidste sæson da han var ren hobo.
Community er fin til tider, desværre får de ikke rigtigt det bedste ud af Chang for tiden. De skulle have ladet ham være deres spansklærer, selvom det dog var ret fedt til tider sidste sæson da han var ren hobo.
tirs 18. okt 2011
Synes netop Modern Family udmærker sig ved at have en lidt humor, der godt kan gå hen over hovedet på den uopmærksomme seer, noget der næppe kan siges om Friends.
I Community synes jeg Chang trækker serien nedad, han er svært anstrengende, alt for karikeret og giver udelukkende billige grin.
Det seneste afsnit af Sunny var ganske udmærket i øvrigt. Var helt vild med navnet på deres bar.
I Community synes jeg Chang trækker serien nedad, han er svært anstrengende, alt for karikeret og giver udelukkende billige grin.
Det seneste afsnit af Sunny var ganske udmærket i øvrigt. Var helt vild med navnet på deres bar.