Det seneste afsnit af Sunny var ganske udmærket i øvrigt. Var helt vild med navnet på deres bar.
Det var så også det eneste, der fungerede i det afsnit. Generelt synes jeg sæsonen har været lidt ujævn indtil videre.
Danny Devito, hvor fantastisk han end ser ud, skal helst ikke være den bærende kræft i handlingsforløbet, efter min mening. Dertil er han, ligesom Dee, ikke sjov nok.
Jeg er iøvrigt enig i at Modern Family er en ganske fin og hyggelig serie og da slet ikke sammenlignelig med ulidelige Friends.
Det var så også det eneste, der fungerede i det afsnit. Generelt synes jeg sæsonen har været lidt ujævn indtil videre.
Danny Devito, hvor fantastisk han end ser ud, skal helst ikke være den bærende kræft i handlingsforløbet, efter min mening. Dertil er han, ligesom Dee, ikke sjov nok.
Jeg er iøvrigt enig i at Modern Family er en ganske fin og hyggelig serie og da slet ikke sammenlignelig med ulidelige Friends.