Snak

Mere indhold efter annoncen
Homeland - helt ny serie (5. afsnit i dag).
Terrorisme, CIA, patter og spænding.

http://www.imdb.com/title/tt1796960/
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
The Good Wife forstætter maratonet i dag på Zulu. Det er værd at se, hvis man da ellers har tid til det.
Barcelona er umulige at slå - Bernd Schuster
@Danos

Hvor er vi genremæssigt med Homeland? Er det lidt i stil med 24 timer, eller er vi mere ovre i noget NCIS-agtigt noget? Eller noget helt andet? (Det giver muligvis minus på street credit-kontoen, men jeg er stor fan af NCIS btw.)
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Jeg kan ikke svare dig på det, du spørger om, men jeg kan i hvert fald sige, at Homeland er anbefalelsesværdigt. CIA-agenten og den hjemvendte soldat er lidt småirriterende skuespillere, men spændende, det er det.
Oki. Jeg har lige hentet de fire første afsnit, så dem vil jeg tjekke ud ved lejlighed.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, det lidt i stil med 24 timer.

CIA-agenten er rigtig nok lidt irriterende, men det kan jeg se bort fra, fordi historien er god.
Ellers synes jeg de andre skuespillere er gode.

Læste mig til, at der også kommer en sæson 2.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Nu har jeg ikke set serien, men det er vel næsten tangerende til blasfemi at kritisere selveste CAPTAIN DICK WINTERS.

Chuck Norris once removed, mindst.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Ja, han er god i Band of Brothers.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Nu er jeg ved at afslutte "The Wire"...

Det slår mig, at det ikke een gang har været regnvejr i al den tid, man har fulgt Avon, Bubs osv osv...
Jeg er igang med at se bl.a. Breaking Bad, hvor jeg er i slutningen af 2. sæson. Konceptet synes jeg egentlig virker ganske fedt, men jeg kan ikke rigtig få serien til at fange mig. Andre gange når jeg er startet på serier, så kan jeg ikke komme hurtig nok igennem dem, men sådan har jeg det overraskende nok ikke med Breaking Bad.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Annonce