Der bliver sgu godt nok lavet nogle fede serier i de her år.
Tilgengæld er der så færre rigtig gode film, synes jeg.
Man kan vel kalde det for TV-seriernes guldalder.
Tilgengæld er der så færre rigtig gode film, synes jeg.
Man kan vel kalde det for TV-seriernes guldalder.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0
Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5
Brøndby IF-fck: 5-0
agf-Brøndby IF: 0-7