Snak

Mere indhold efter annoncen
Der bliver sgu godt nok lavet nogle fede serier i de her år.
Tilgengæld er der så færre rigtig gode film, synes jeg.

Man kan vel kalde det for TV-seriernes guldalder.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Synes der er godt af begge.
Men af serier ser jeg sgu også alt for mange. Følger med i NCIS, Big bang, House, How i met your mother og Supernatural :p fulgte også med i NCIS LA, men den nye sæson start var ikke imponerende. Fringe fulgte jeg også med i, men den fuckede de op med det sidste afsnit fra sidste sæson.
"Hvis Leicester ender i top 4 i denne sæson, spankulerer jeg gennem gågaden nøgen på den varmeste sommerdag med flest mennesker." - WulfgarDK
Jeg er også med på House MD, HIMYM, Big Bang Theory, Dexter, Fringe, Community, The Vampire Diaries og så har jeg som sagt gang i Breaking Bad (og Californication, når den starter op til januar.) Så der bliver da fulgt lidt med i TV-serier.

Jeg tør ikke tænke på hvor meget tid, som jeg har brugt på serier. De ovennævnte er jo bare dem jeg har gang i pt.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Endnu en aften med the holy trinity. Sunny, Community og Parks.

Det er helt OK at vente en uge, når man får så høj kvalitet x3.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Mandag er faktisk også en god serie-dag for mig :) Spartacus x 2, og Community.
Dog lidt trist at det var sæsonafslutning for Spartacus, mens dagens afsnit af Community også kunne ligne en sæsonafslutning?? :)
Ronaldo > Messi You gotta love Messi, when Pepe isn't around.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er nået ind i 2. sæson af The League, men må indrømme at endelig som jeg var ved at blive glad for serien i slutningen af sæson 1, falder den i niveau i starten af sæson 2. Tror jeg skipper den for nu og finder noget bedre.
Starter jeg på en serie og kommer igennem første sæson, så skal den være rimelig ringe for at jeg ikke ser den færdig. Men fanger serien mig ikke i første sæson, så kan jeg selvfølgelig sagtens finde på at stoppe allerede der.

Både med Dexter og også med Heroes var jeg kørt lidt død, men sidenhen fik jeg set Heroes færdig, og jeg er med i Dexter igen og synes rigtig godt om serien pt.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Er lige kommet i gang med HBO miniserien "Generation Kill." Den er god. Rigtig god.
Er der nogen der har set "The Buried Life"?
Zlatan doesn\'t do auditions
Gået igang med DEADWOOD.... Den holder...


Nogen der ved, hvor mange sæsoner der er ?
Annonce