Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg mener der er 3 sæsoner, men kræver du en højere grad af sikkerhed, kan du jo slå den op på imdb.
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Wikipedia er toppen hvad angår TV-serier: http://en.wikipedia.org/…V_series%29
Tak tak, D´herrer....

er bekendt med imdb...


Det er bare hyggeligere at spørge herinde....

Det er vel ret beset de færreste forespørgsler i dette forum, der ikke kan løses med en simpel søgning på det der Internet....
- Stating that I like you on the hefty side doesn´t mean you couldn´t stand losing a fucking pound or two.
Niddets arkivar
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Swegen"... "That´s right Wu... Swegen understands you"

- cocksucker...
Hehe.

- Say cocksucker, Wu.

- Cocksucker!
Niddets arkivar
moderator
Virkelig fed serie, selvom hovedpersonen hurtigt begyndte at irritere mig. Han er for urealistisk sammenbidt. De to første sæsoner var ren klasse på trods. Sjældent har jeg hørt så mange bandeord.
Dette er en signatur.
Endnu en serie der blev dræbt før tid.

Og så holder Olyphant 100 %, Hitman eller ej.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Olyphant er også fantastisk i Justified.
Annonce