Snak

Mere indhold efter annoncen
3 tilsyneladende

(Havde ellers læst at det var sæson afslutningen, men hvor er jeg dog glad for at det ikke er tilfældet.)

Beklager fejlen.

De sidste 3 afsnit af sæsonen skal nu nok blive spændende tror jeg
Det havde godt også været på grænsen til tortur, hvis man skulle vente til en helt ny sæson. I sær med den clifhanger
Har set 1 sæson af falling skies. Kan bruges hvis man har tømmermænd. Lidt samme tematik som walking dead, bare virkelig underproduceret.
Jeg synes det var noget crap i forhold til Walkind Dead!


Har set 1 sæson af falling skies. Kan bruges hvis man har tømmermænd. Lidt samme tematik som walking dead, bare virkelig underproduceret.


Hmm, jeg skal vist ikke sætte forhåbningerne for højt kan jeg godt se, havde eller håbet når nu Spielberg står bag, men tak for det.
\\\"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.\\\"~ William Gibson
JAAAAAA! - nu har jeg ikke fået det set endnu, It´s always sunny in Philadelphia har netop "ugivet" afsnittet - " How Mac got fat" ......
COYI
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha, jeg glæder mig allerede.


Dog vil jeg overordnet mene at sæson 7 er lidt ukarakteristisk for serien. Jeg sluger som regel det hele råt, men jeg synes alligevel de er oppe på 2 "svipsere", i form at afsnittet kun med Frank/Brormand og så det sidste, der var en smule for in medias res...
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Ja, jeg har også været en lille smule skuffet, de har dog en del at tage af på den konto da jeg har været godt underholdt i maaaange timer i de foregående sæsoner.
COYI
Fik det vildeste flashback forleden og hentede derfor de første 2 sæsoner af Soap, de to familier er fandme skrupskøre!
“Gli arbitri italiani sono i migliori al mondo. E comunque preferisco evitare ogni polemica, e parlare solo di calcio giocato”: così Antonio Conte ha risposto in Turchia
Nogle som har set noget af den nye sæson af Dexter? Jeg synes sidste sæson var meget på det jævne og flere af karakterene begynder at irritere mig, men måske den nye er bedre?
BERLUSCONI PEZZO DI MERDA!
Den nye sæson er markant bedre end den sidste, handlingen var lidt so-so i den sidste efter min mening.
Annonce