Snak

Mere indhold efter annoncen
Er netop blevet færdig med Six Feet Under - Fin "underholdning"
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
"Jeg ser twin peaks for tiden. Den holder. Især musikken."

Om ikke andet, så indtil omkring afsnit 16-17 stykker.
"Wonder, and it's no wonder"
Jeg er heldigvis på første sæson endnu. Jeg har fuldstændig glemt den fra min ungdom, så den er ganske ny for mig. Og ganske underholdende, selvom noget af det er lidt småunderligt.
fck-medløber.
Er nået til 4 afsnit af sæson 2 i Boardwalk Empire, og hold kæft det er en fed serie. Kan klart anbefales.
Jeg har set de 5 første afsnit af HELL ON WHEELS, og jeg er ret godt tilfreds med kvaliteten indtil videre.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
har du brudt med 10 afsnitsreglen? Jeg har også overvejet den.
Dette er en signatur.
Ser spændende nu - kommer på listen!
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
@ Elendil

Jeg har ligesom dig også tromlet Twin Peaks igennem i den seneste tid. Super serie, men som Giggsy pointerer så sker der et skrid i underholdningsværdien omkring afsnit 20.
Det er desværre tydeligt at serien og historierne skal afvikles lidt for hurtigt.
Jeg gjorde en undtagelse fra 10 afsnits-reglen, ja. Første sæson er svjv alligevel kun på 10 afsnit, og jeg havde brug for lidt nyt blod.
Så fik man lige set SOA færdig, og må sige at jeg syntes sæson 4 var den bedste hidtil, og kan ikke vente med næste sæson.

Alle mine serier er på pause indtil januar, så nu vil jeg igang med at se The Shield og Oz.
Annonce