Snak

Mere indhold efter annoncen
Boss er virkelig godt. Jeg er helt på linje med Henrik Palle i denne anmeldelse, omend jeg godt kan lokkes til at give den endnu et hjerte. Ligeledes finder jeg også imdb ratingen en anelse lav.

http://politiken.dk/kult…s-gangster/


http://www.imdb.com/title/tt1833285/

Fedt. Jeg ryger på BOSS ved lejlighed. Endnu engang må jeg dispensere fra 10 afsnitsreglen, men eftersom der kun er 8 afsnit i 1. sæson, så er det ok.

Der er også snart så mange positive SONS OF ANARCHY anmeldelser her i tråden, at jeg burde presse den frem i køen.
SOA skuffer ikke. Virkelig en god og fængende serie
Der Adler fliegt wieder! Velkommen til divisionerne FC Sydvest 05
Nogen der ser Person of Interest? Og i så fald er den noget værd?
SOA er fremragende, men jeg må sige, at den spændende afslutning, der bygges op til i sæson 4 ikke udløses. Det er ret skuffende, men selvfølgelig med en appetitvækker til temaet for sæson 5.

Nu har jeg set alle sæsoner og indtil videre er sæson 2 den bedste. Afslutningen i sæson 3 (vel kun det sidste afsnit) er dog noget af det bedste i serien overhovedet. Sæson 3 har dog nogle lidt trættende elementer.
Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
it was announced that there are plans for the show to return for nine or ten episode mini-series that will lead up to a feature-length film.

Det er så fedt, at der kommer nye afsnit af Arrested Development!
Zlatan doesn\'t do auditions
De kan næsten kun skuffe, kan de ikke? Det er en af den slags serier, som selvom den er ret underholdende, så har den en tendens til at blive et nøk bedre for hver gang man fortæller om den.
moderator
Der kommer i øvrigt mere 30 Rock.
Dette er en signatur.
Første afsnit af den nye sæson Californication er iøvrigt allerede lækket.

Er ved at hente det nu.. Det bliver godt.
Annonce