Boss er virkelig godt. Jeg er helt på linje med Henrik Palle i denne anmeldelse, omend jeg godt kan lokkes til at give den endnu et hjerte. Ligeledes finder jeg også imdb ratingen en anelse lav.
http://politiken.dk/kult…s-gangster/
http://www.imdb.com/title/tt1833285/
http://politiken.dk/kult…s-gangster/
http://www.imdb.com/title/tt1833285/