Hvis nogen ikke har set den endnu, så er Shameless en ret god serie. Det er en underholdende kombination af en fuldstændigt håbløs situation, men med dejligt opløftende øjeblikke. Første afsnit af 2. sæson er lige kommet ud, og der er 12 afsnit i første sæson. Og William H. Macy spiller sin rolle som dybt alkoholiseret små-skizofren "familiefar" fremragende. Han er dog ikke videre sympatisk.
Jeg ved ikke hvordan den kan sammenlignes med den britiske version fra 2004, jeg har læst mig frem til at den klarer sig godt sammenlignet med den. Den britiske skulle også falde lidt ned i de senere sæsoner.
Jeg ved ikke hvordan den kan sammenlignes med den britiske version fra 2004, jeg har læst mig frem til at den klarer sig godt sammenlignet med den. Den britiske skulle også falde lidt ned i de senere sæsoner.
Glory, Glory Man United!