Andre, der er med på vognen?
Ja ! Men det har også hjulpet gevaldigt, at de denne gang har skudt serien igang med to gange dobbeltafsnit på et passende tidspunkt. Lige noget for en utålmodig sjæl. Jeg håber, at det fortsætter med dobbeltafsnit. Det britiske aristokrati er something else og bringer minder fra barn- og ungdommens Upstairs Downstairs og Brideshead Revisited. Ypperlig engelsk tv.
Og hvor ser man ellers noget om sydens fyrige diplomati ånde ud under besudling af Jarlen af Granthams datter ? Altsammen i stoisk ro. Sådan da.
Bates har tv-verdens mest behagelige stemmeleje, så jeg håber, at hans tilnærmelser til Anna bærer frugt.
God knows that he won´t arrive