Hvis man har tiden til det, så er der gode muligheder for at lade sig forkæle sådan en fredag.. nye afsnit af Parks & Rec, The Office, 30 Rock, The Colbert Report og Archer. Klasse hele vejen igennem.
Snak
fre 20. jan 2012
Yup, har set de første to afsnit. Du? Frasier han gør det godt, jeg ved dog endnu ikke om det er nok til at fastholde min interesse.
Jeg har samlet PSYCH op igen midt i 3. sæson, og HOUSE i slutningen af 7.
Begge er glimrende underholdning.
Jeg har samlet PSYCH op igen midt i 3. sæson, og HOUSE i slutningen af 7.
Begge er glimrende underholdning.
fre 20. jan 2012
Jeg er færdig med skidtet. Jeg synes nu det er ret godt skruet sammen og spændende frem for alt. Desuden har jeg fået et lidt andet syn på Claire fra Beverly Hills.
fre 20. jan 2012
Jeg hænger i så.
Hvad med HOMELAND, er det noget du ser?
Jeg færdiggjorde langt om længe LUTHER forleden, serien som du solgte til mig ubeset. Den er fin, og specielt Stringer Bell´s ping-pong med Alice var nervepirrende.
Hvad med HOMELAND, er det noget du ser?
Jeg færdiggjorde langt om længe LUTHER forleden, serien som du solgte til mig ubeset. Den er fin, og specielt Stringer Bell´s ping-pong med Alice var nervepirrende.
Redigeretfre 20. jan 2012
Homeland, nej. Det er ikke blot en raffineret udgave af Navy CIS?
Edit; Jeg kan læse mig til, at det trods alt er lidt mere end det.
Edit; Jeg kan læse mig til, at det trods alt er lidt mere end det.
Redigeretfre 20. jan 2012
Nogen som har fået set "Alcatraz" endnu, skal se det første afsnit idag glæder mig rimelig meget til den. Det er fra folkene bag Lost og handler om nogen fanger som dukker op igen i spjældet efter 30 år. Sam Neill er med i serien sammen med ham den tykke mexicaner fra Lost
Hvad synes folk om sæson 6 af Dexter? synes denne sæson var virkelig skuffende. Af de 5 første sæsoner havde jeg kun fundet 1 kedeligt/fyld afsnit men synes ikke sæson 6 greb mig på nogen måder. Der var slet ikke den samme tidspres stemning for at Dexter skulle blive busted i nogle af episoderne imø og han kom aldrig rigtig i problemer. De mange sidehistorier til de øvrige som masuka/batista/joey var også rimelig uinteressante og det føltes som om de skulle være fokuseret på at bringe humoren ind i denne sæson som et afbræk til Dexters scener. Det var langt bedre balanceret i de øvrige sæsoner hvor det hele var integreret mere sammen mellem karakterene. Det religiøse udgangspunkt igennem hele sæsonen virkede også ret gimmicky
Serier jeg følger med i :
Dexter
Fringe
Criminal Minds
Sons of Anarchy
Game of Thrones
The Walking Dead
Hvad synes folk om sæson 6 af Dexter? synes denne sæson var virkelig skuffende. Af de 5 første sæsoner havde jeg kun fundet 1 kedeligt/fyld afsnit men synes ikke sæson 6 greb mig på nogen måder. Der var slet ikke den samme tidspres stemning for at Dexter skulle blive busted i nogle af episoderne imø og han kom aldrig rigtig i problemer. De mange sidehistorier til de øvrige som masuka/batista/joey var også rimelig uinteressante og det føltes som om de skulle være fokuseret på at bringe humoren ind i denne sæson som et afbræk til Dexters scener. Det var langt bedre balanceret i de øvrige sæsoner hvor det hele var integreret mere sammen mellem karakterene. Det religiøse udgangspunkt igennem hele sæsonen virkede også ret gimmicky
Serier jeg følger med i :
Dexter
Fringe
Criminal Minds
Sons of Anarchy
Game of Thrones
The Walking Dead